Algemeen Elise van Vlaanderen gangbang, Mechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
15 mannelijke deelnemers bij vier (want het waren er toen volgens de advertentie vier) meiden een goede verhouding?????? Dat zie ik toch anders.
Zeker met van die "slopers" als @Lisa Lefèvre . Ik vind het totaal geen verhouding. De mannen hebben geen enkele kans om het van de vrouwen te winnen.
Daar waar de vrouwen op het einde douchen en fris naar huis gaan, zie je de mannen op hun knieën naar de auto`s kruipen, helemaal kapot..... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
15 mannelijke deelnemers bij vier (want het waren er toen volgens de advertentie vier) meiden een goede verhouding?????? Dat zie ik toch anders.
Zeker met van die "slopers" als @Lisa Lefèvre . Ik vind het totaal geen verhouding. De mannen hebben geen enkele kans om het van de vrouwen te winnen.
Daar waar de vrouwen op het einde douchen en fris naar huis gaan, zie je de mannen op hun knieën naar de auto`s kruipen, helemaal kapot..... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Die slopers i love it😁
 
15 mannelijke deelnemers bij vier (want het waren er toen volgens de advertentie vier) meiden een goede verhouding?????? Dat zie ik toch anders.
Zeker met van die "slopers" als @Lisa Lefèvre . Ik vind het totaal geen verhouding. De mannen hebben geen enkele kans om het van de vrouwen te winnen.
Daar waar de vrouwen op het einde douchen en fris naar huis gaan, zie je de mannen op hun knieën naar de auto`s kruipen, helemaal kapot..... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Neeee laatste keer waren we met 3. 😇 beter toch? Dus meestal 1 op 4-5 maar ook tijd voor 1 op 1-2 🙏 Schoon in balans si haha
 
Op de meeste feestjes is het in het begin
Volle actie eens de meeste mannen.klaar gekomen zijn kom ik on actie
Ik vind ook prachtig om andere mensen ziente genieten. Maar de verhouding hier is verhouding tegenover de feestjes die ik momenteel meemaakt heel klein
De prijs schrikt de meeste mannen ook af
Dat vind ik goed anders krijg je enkel maar rommel en claimers
 
Op zich mogelijks, maar dan moeten we, als we consequent zijn, iedere GB gaan sticky-en.
Ik zal er een "Algemeen" tag aanhangen, das ook al iets.
Denk dat de "Algemeen" tag al super is. Dat kan ook voor de andere locaties natuurlijk. Maar misschien wat moeilijk met evenementen.
We kunnen toch moeilijk een agenda starten met alle evenementen van BE/NL? Of toch juist wel?
Kan iets tofs zijn!
Anyway, hetzelfde zoals bij privé huizen natuurlijk. Bij vragen gewoon mailen :giggle:
 
Doet @Jada Sparks niet meer mee omdat ze elders een exclusief contract heeft, of kan ze niet? Hoe dan ook jammer, want gezien de tijd zou het de eerste keer kunnen worden dat ik naar zo'n evenement kan gaan.
Ja had er Jada Sparks ook graag bijgehad op 07/06. Maar twijfel er niet aan dat het met de 3 aanwezige dames ook een spetterend feest zal worden.
 
Heb nog maar 1x bij privé voor een uur geboekt en dat was bij Lisa, de klik was er direct, was enorm goed, flink genoten, Lisa blijft met riante voorsprong mijn nr 1, jammer dat ze privé niet meer ontvangt, maar ik ga ze zeker eens bezoeken in Mechelen voor een gangbang, parkeren zal misschien probleem zijn, tenzij aan Carrefour...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan