Recensie Eliss, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

doedatnogeens

Wandelaar
89
16/11/24
147
29
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8474760-eliss
Totale kosten (in euro)
270
Een date gehad met Eliss, ze reageerde snel, duidelijk en vriendelijk. Aangekomen doet een knap uitziende vrouw van -ik schat- halverwege de 30 de deur open. Op het filmpje in haar profiel op ca 19 sec zie je de meest realistische aanblik van hoe ze er in het echt uit ziet. Spreekt prima Engels en babbelt gezellig.

Het voelt meteen alsof ze je vriendinnetje is. Aanhankelijk, zit graag aan je, complimenteus, ondeugend en vooral heel gezellig. Een sessie met knuffelen, strelen en zoenen volgt waarbij ze me duidelijk laat merken dat ze het heerlijk vindt om me te pijpen. Ze pijpt, likt en zuigt er ijverig op los terwijl ze geluidjes van enthousiasme laat horen. Eerst staand, om haar daarna van haar lingerie te ontdoen en haar lekkere slanke lijf te aanschouwen. Hele fijne zachte naturelle borsten en intiem voorzien van een geil strookje schaamhaar.

Vervolgens liggend verder gegaan, ze heeft me veel en lang gepijpt en verwend met haar handen tot ik me niet meer in kon houden. Een geweldig orgasme volgde terwijl ze haar lippen om mijn pik hield. Ik voel hoe mijn zaad in haar mondje spuit met weer die lekker tevreden geluidjes. Haar bruine ogen kijken me ondeugend aan terwijl ik haar alles zie doorslikken....

Het uur was pas half om... ze liet er geen gras over groeien en zat al snel weer aan me. Na zo'n heftig orgasme zat intiem er helaas niet in, dus nog meer pijpen, beffen, likken, kussen. We hebben zelfs samen gemasturbeerd, waarbij ze goed in het zicht voor me ging zitten.

Het uur was ruimschoots om toen ik naar buiten liep. Super leuke geile topper dus, die opviel omdat ze echt heel graag aan me zat.

Wat je verder moet weten:
- Sexen op tegen elkaar geschoven bankdelen, zeker niet ideaal als je echt wilde plannen hebt 🤣 want ze schuiven uit elkaar
- Extra's krijg je te horen via whatsapp en staan niet in profiel. In mijn geval CIM 50 en doorslikken 20
- Voor en na kunnen douchen

Terug
Bovenaan Onderaan