WHEM Elissa, Rotterdam

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3427
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3427

Guest
Na het lezen van louter positieve reacties over deze Marokkaanse en het inwinnen van info via pm's heb ik en 2 andere wandelaars een tijdje geleden besloten om deze zogenaamde dame via de Kinky site te mailen, uiteraard los van elkaar. Na een week helaas nog geen reactie. Dat kan, dame is ongetwijfeld druk. Na 9 dagen nog geen reactie en heb er een mail achteraan gestuurd met de vraag of ze mijn 1e mail wel had ontvangen. Ook hieroo geen reactie. 12 dagen na versturen van 1e mail haar weer gemaild en haar vriendelijk gevraagd of ik wellicht iets verkeerd had gezegd? Na een paar dagen nog altijd geen reactie. En dat geldt voor ons alledrie mind you. Dit gedrag stuit mij enorm tegen de borst en kom je vaker tegen, met name uit Arabische hoek. Elissa heeft voor mij enorm afgedaan en bestempel haar bij deze als ronduit asociaal.

 
Als er op kinky mail niet gereageerd wordt leest ze dat blijkbaar niet. Waarom gebruik je niet gewoon het telefoonnummer?

(zijn er überhaupt dames die met kinky mail te bereiken zijn?)
 
Uit betrouwbare bron kan ik je melden dat het even kan duren totdat ze antwoord geeft. Het duurde bij mij ook wel een half jaar.
Maar wat is dat het wachten waard. Ze is echt GEWELDIG.
Soms werkt ze een poosje niet. En dan weer wel.
 
Uit betrouwbare bron kan ik je melden dat het even kan duren totdat ze antwoord geeft. Het duurde bij mij ook wel een half jaar.
Maar wat is dat het wachten waard. Ze is echt GEWELDIG.
Soms werkt ze een poosje niet. En dan weer wel.
Maar Andy, even serieus, een hslf jaar niks van je laten horen? Hoe aso wil je het hebben? Ik zal niks afdoen aan haar kwaliteiten want daar ben ik van overtuigd maar iemand zonder tegenbericht zolang laten wachten zal ongetwijfeld heel normaal zijn bij moslims maar wij westerlingen bestempelen zulks als asociaal.
 
Dat heeft helemaal niets met Moslims te maken. Ze is erg voorzichtig en kijkt de kat uit de boom. Daar wil ik het verder bijlaten.
Een half jaar de kat uit de boom kijken? Wens haar heel veel succes. Maar hoop niet dat ze denkt dat ik een half jaar op haar ga wachten. En daar laat ik 't ook bij voor wat betreft die zogenaamde geweldige Elissa.
 
Laten we vaststellen dat heeel veel
Dames niet reageren als ze druk zijn, of het ze niet uitkomt (of je bent hun type niet). Zelden een half jaar, maar dat is gewoon zo.

Ongeacht wat we daarvan vinden. Daar is deze dame echt niet de enige in.
Ik haak zelf meestal af ma twee berichtjes zonder reactie.
Omdat ik vind dat het veel zegt over de persoon. Misschien mijn verlies, of dat van de dame.
 
Dat heeft helemaal niets met Moslims te maken. Ze is erg voorzichtig en kijkt de kat uit de boom. Daar wil ik het verder bijlaten.
Klopt. Ik ken Elissa al jaren. Ze geeft voorrang aan vaste klanten. Bovendien werkt ze minder dan vroeger.
Ze doet inderdaad eerst liever kinky/sm, intiem doet ze als laatst.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken Elissa ook al weer een tijdje.
Ze werkt inderdaad niet zo heel veel meer en neemt ook niet heel veel nieuwe mensen aan...
Als ze genoeg aanbod heeft van mensen die ze kent, die goed en betrouwbaar zijn, dan kan ik me voorstellen dat je niet echt op zoek gaat naar nieuwe klanten waar je dat nog maar van moet afwachten.
Ik kom er ieder geval altijd met een glimlach vandaan.
Ik vind de dame mooi, lief en heel lekker.
 
Ook ik ben voor de de Covid-pandemie een regelmatige bezoeker van haar geweest. Maar nu ik het opnieuw probeer komt er geen reactie op mailtjes (via Kinky.nl) of via SMS. Ook telefoontjes worden niet beantwoord. Kortom, deze mevrouw heeft blijkbaar geen behoefte meer aan klandizie. Ik ben er klaar mee en doe er geen moeite meer voor.
 
Dat je zo over de rooie kunt gaan als iemand niet reageert op een emailtje en dan meteen het (discriminerende) vingertje wijzen. Kom op zeg, iedereen heeft toch ook een prive leven waar jij geen kijk op hebt. Op naar de volgende, genoeg vis in de zee!
 
Bezijden de discussie. Maar ik zie dat ze meer sm doet en geen intiem.
Ze heeft haar profiel inderdaad aangepast, ook met een paar nieuwe foto's. Maar helaas geen intiem, geen pijpen en geen tongzoenen meer, vooral BDSM. Jammer...😞 Ik heb Elissa vaak bezocht, juiste omdat ze kinky spel combineerde met intiem en tongzoenen. Beetje kinky vind ik niet erg, maar alleen BDSM is niet mijn ding.
De laatste keren dat ik haar bezocht, een paar jaar geleden, vond ik het al minder worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is eigenlijk een Nederlandse man? Geboren in Nederland en een Nederlands paspoort? Geboren in Nederland en een Nederlands paspoort en een Arabische naam? Vragen vragen vragen.
Bij reviews op Kinky onder haar naam staat een Ilyas. Maakt mij verder niet uit maar ben benieuwd wat de fatsoendeugers hiervan vinden. Of bedoelde je dit (discriminerende) vingertje niet @knotsen?
 
Ben je psycholoog geworden dat je zomaar over iemand schrijft terwijl je er niks van weet. Je zegt dat je jaren geleden bij haar ben geweest. En nu weet je hoe het er nu ervoor staat. Snap niet dat jij zomaar onzin over haar schrijft. Ik ga vaak naar dames en lees de reviews ik reageer nooit. Maar toen ik deze onzin zag moest ik reageren. Ben de vorige week nog bij haar geweest en ze doet nog steeds intiem als je het verdient en tongzoenen doe ik zelf nu even niet met deze Corona.
Ik ken Elissa al heel lang. Nog van vroeger toen ze onder een andere naam ergens anders werkte. Ik ben heel vaak bij haar geweest.
Na de zinderende erotische sessies hebben we vaak gepraat over allerlei onderwerpen. Zo ook over het vakgebied waarin ze werkzaam is . 😊 Ik ben geen psycholoog, maar heb wel een beetje empatisch vermogen. 😄
Als ze nog steeds aan intiem en tongzoenen doet met sommige klanten, dan is dat leuk voor hun. Maar de nadruk verschuift steeds meer naar BDSM is mijn mening.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen moet zelf weten bij welke DVP hij gaat. Maar dat jij hier ons zit wijs te maken dat ze er helemaal geestelijk doorheen is valt niet in goede aard. Zoals ik al zei was ik de vorige week bij haar geweest en ze zag er niet uit dat ze er geestelijk doorheen was dit heet iemand zwart maken. Ze was vrolijk en deed haar best zoals altijd. En het klopt ze doet meer aan soft BDSM iedereen z'n ding.
Is niet negatief bedoeld. Ik maak haar niet zwart. Als U dat zo opvat dan is dat Uw mening.
 
Laatst bewerkt:
Wat is eigenlijk een Nederlandse man? Geboren in Nederland en een Nederlands paspoort? Geboren in Nederland en een Nederlands paspoort en een Arabische naam? Vragen vragen vragen.
Bij reviews op Kinky onder haar naam staat een Ilyas. Maakt mij verder niet uit maar ben benieuwd wat de fatsoendeugers hiervan vinden. Of bedoelde je dit (discriminerende) vingertje niet @knotsen?
Ging mij om het vingertje van "Voormalig lid 3427" in dit topic.
 
Ook ik ben voor de de Covid-pandemie een regelmatige bezoeker van haar geweest. Maar nu ik het opnieuw probeer komt er geen reactie op mailtjes (via Kinky.nl) of via SMS. Ook telefoontjes worden niet beantwoord. Kortom, deze mevrouw heeft blijkbaar geen behoefte meer aan klandizie. Ik ben er klaar mee en doe er geen moeite meer voor.
Ik heb je gewoon netje beantwoord en ik heb bewijs
 
Kom er net vandaan. In haar kinky profiel staat wat allemaal mogelijk is. Elissa beslist zelf of en wat ze nog extra doet. En daar geef ik haar 100% gelijk in. Ik heb in ieder geval genoten van haar. Toppertje, wat een leuke vrouw........
En gelijk heeft ze, het is nog steeds voor sommige moeilijk te accepteren dat de dame bepaald wat en hoe. En als je geen antwoord krijgt blijf er dan niet als een daas achter aan lopen, gekwetste ego's zeker?
 
Ik onderschrijf jouw bericht. Iedere keer weet ze me opnieuw te verrassen. Continu op het randje van klaarkomen laat ze me zweven. Heerlijk zoals ze dat doet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan