Recensie Eliza (P), Sixsens, Lemiers 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mechelaar

Wandelaar
Forumpionier
93
24/07/21
62
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdens een babbeltje met Marlene op haar vaste plek rechts van de TV op de bank wekte een slanke dame in een luchtig zomerjurkje mijn interesse. Bleek achteraf Eliza te zijn. Vermoedde in dezelfde leeftijdscategorie als Marlene. Eliza zegt Poolse te zijn. Spreekt vlot Duits. Engels kan ook maar verkiest de Duitse taal.

Eerste kennismaking van half uurtje zeer goed bevallen. Vrolijke, vlotte dame die van aanpakken weet en inspeelt op wat je graag hebt. Lachebek ook.

Later op de dag vond ik Marlene niet meer, dus ben ik nogmaals met Eliza naar boven gegaan. Ik hou van vanilla sex en blijkbaar Eliza ook. Gestart met haar wat te masseren en daarna de rollen omgedraaid. Gevraagd om mijn orgasme zo lang mogelijk uit te stellen door te edgen... een uitdaging die Eliza graag en met succes aanging.

Ouder dan vele andere dames in Sixsens maar wel prima drive om het volledig naar je zin te maken.
 
Vanmiddag deze dame gespot. Zag er classy uit en dat schrikt schijnbaar klanten af. Paar keer geglimlacht en na tijdje wat met haar gepraat. Ze gaf aan dat ze niet zomaar met iedereen kamert, maar dat het iets speciaals is.
Ook zei ze dat haar fee 80 euro is. Waarop ik antwoordde dat ik dat nog precies bij me had. Waarop zei zij dan vreet ik je helemaal op.. Het werd steeds leuker met haar en zijn we een kamer gaan zoeken. Was druk dus even wachten en lekker knuffelen. Daarna op de kamer ging ze helemaal los. Tongzoenen en kussen overal. Daarna ging ze eerst mij wat verwennen en ze deed dat zeer verdienstelijk. Met steeds weer tongzoenen. Na tijdje zei ik, dat ik haar ook wel wilde verwennen. Haar overal gekust en lekker gebeft. Waarbij het me zowaar lukte om haar klaar te laten komen. Daarna was ze wat gevoelig en ging ze toch anaconda pijpen en de balzak werd goed meegenomen. Omdat ik eerder die morgen al met gloria had gekamerd. Duurde het extra lang en kwam het uit de tenen. Daarna nog liefdevol gepraat, gevreeën en voldaan haar 80 euro overhandigd. Zag bij weggaan dat ik bijna een uur met haar weg was.. Toppertje.
Bij weggaan uit de club zag ze me en werd ik liefdevol gekust..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan