Recensie Eliza, Utrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

afentoe1

Vaste klant
120
19/04/22
178
11
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/massage-nette-oudere-heer_5219442
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
lieve hygiënisch vrouw , voor erotische massage, zoals body 2 body , prostaat massage.
ontspanning massage. hp met de hand of mond met condoom , ik vraag of ze me aftrekt zonder , maar is heel schrikachtig voor zaad , en laat gelijk je lul los , als je komt.
als je vaker geweest bent , mag je ook wel wat meer.
beetje vingeren, maar blijf uit de buurt van haar ster.
ik kom er nog steeds, omdat ze in de buurt zit , maar verwacht geen enorme geile belevenis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lieve hygiënisch vrouw , voor erotische massage, zoals body 2 body , prostaat massage.
ontspanning massage. hp met de hand of mond met condoom , ik vraag of ze me aftrekt zonder , maar is heel schrikachtig voor zaad , en laat gelijk je lul los , als je komt.
als je vaker geweest bent , mag je ook wel wat meer.
beetje vingeren, maar blijf uit de buurt van haar ster.
ik kom er nog steeds, omdat ze in de buurt zit , maar verwacht geen enorme geile belevenis.
Bedankt voor je recensie, ik wou haar ook een keer bezoeken. Tegenwoordig ben ik met enige regelmaat in Utrecht. Wat kan ik nog meer verwachten? Ik heb misschien interesse in een prostaatmassage.
 
Pas ook bij Eliza geweest. Afspraak was snel en makkelijk gemaakt. Eliza is een vriendelijke vrouw en we hadden samen een heerlijk half uur. Van tevoren en na afloop mogelijkheid te douchen. Ze is geen klokkijkster en neemt goed de tijd voor je. Tijdens de massage ontstond er een leuk rollenspel waar ze leuk in meeging. Ik sluit niet uit nog een keer bij haar langs te gaan!
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/massage-nette-oudere-heer_5219442
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs ook bij Eliza geweest voor de body2body-massage. Ik vond het hele gebeuren matig tot voldoende. Het masseren is enkel een beetje wrijven en iedere keer in dezelfde routine. Ze grijpt af en toe naar je ballen en naar je geslachtsdeel, maar niet echt op een uitdagende manier. Er zit weinig ''feeling'' in de massage en de body2body is ook matig. Wat wel een pluspunt is, is dat je meerdere keren mag klaarkomen. Dit vraagt ze vooraf en houdt hiermee rekening gedurende de sessie. Dus het is niet dat je klaarkomt en het daarna wordt afgeraffeld.

Het gebeurt op een massagetafel, dus ruimte is beperkt op de tafel. Pijpen doet ze enkel met condoom, dit staat ook in de advertentie aangegeven en aanraken mag, maar niet te diep.

Eliza zelf is een zeer vriendelijke, lieve en hygiënische vrouw. Aan humor ontbreekt haar ook niet, wel paar keer moeten lachen om de gesprekken.

Douchen is vooraf en achter mogelijk. Wil je een hele lieve vrouw met niet al teveel spektakel, dan is dit een prima adresje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan