Recensie Ella, Balen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Groentje1978

Newbie
18
03/08/21
12
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Haar ad is ondertussen verdwenen maar ik heb me laten vangen door de mooie foto's...dit was zowat het allerslechtste dat ik al meemaakte.
Ik zal beginnen met de positieve punten: afspreken ging vlot en correct via whatsapp, je kan discreet langs de achterzijde naar haar appartement en het was wel degelijk de dame van de foto's. En - ere wie ere toekomt - ze heeft een prachtige puur natuur C-cup boezem die zeker in mijn persoonlijke top 3 staat.
Maar...zoals zo vaak zag de realiteit er veel minder aantrekkelijk en glamoureus uit dan op de foto's, dat was al een eerste ontgoocheling toen de deur open ging. De ontvangst was al vrij koeltjes, maar aangezien het nog vrij vroeg was en we mekaar tenslotte nog niet kenden hoopte ik dat dat nog wel zou ontdooien. Ik mocht haar de trap op volgen naar de kamer en toen ze me vroeg hoe lang ik wou blijven liet ik mijn aanvankelijk plan om een uurtje plezier te maken varen en koos voor een half uur. Van zodra de centjes ontvangen en veilig weggeborgen waren veranderde haar houding van koel naar quasi negerend, in zoverre dat het eigenlijk onbeschoft werd. Natuurlijk had ze ook op haar telefoon nog veel belangrijke zaken te regelen ondertussen...Ik stelde voor om samen te douchen maar kreeg een resolute "no, I don't do that", tevens de langste zin die ze maakte. Er werd me duidelijk gemaakt dat ik op het bed moest plaats nemen, wat ik ook maar deed...ze nam een condoom en begon meteen machinaal te pijpen, totaal waardeloos. Om toch een beetje in de stemming te raken wou ik wel een beetje met haar mooie borsten spelen maar dat kon niet...mijn handen waren volgens haar te koud! Echt onvoorstelbaar...Gelukkig stond ik al een tijdje droog en kwam mijn vriend na een tijdje toch enigszins tot leven, waarop zij me dan maar begon te berijden, wat ze net zo monotoon en verveeld deed als haar pijpen. Ik liet het ondertussen maar gebeuren en hoopte dat ik op z'n minst zou kunnen klaarkomen. Terwijl zij hardnekkig naar de muur achter en boven mij keek concentreerde ik mij op haar borsten en lukte het me uiteindelijk toch om het condoom te vullen. 5 seconden later zal ze al op de rand van het bed, de rug naar mij gekeerd op haar telefoon...Ik nam een paar tissues, maakte mezelf een beetje proper en trok mijn kleren aan. Toen ze zag dat ik klaar was om te gaan ging ze me weer voor naar de deur en liet me uit. Tussen het moment dat ze me zei dat mijn handen te koud waren en mijn vertrek wisselden we niet één woord. Ik had mijn centen beter in het nabij gelegen kanaal gegooid...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan