Recensie Ella, Den Haag (vh Amsterdam, Zoetermeer, Breda, Amersfoort) 4,76 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag dan Ella weer eens mogen bezoeken. Ze bleef een beetje vaag waarom zij niet eerder op berichten reageerde maar dat zal zo zijn redenen hebben. Kan niet anders zeggen dat de vonken er weer afvlogen. Ella zoekt ook steeds meer haar eigen grenzen op van wat zij toelaat. Uiteraard met respect. Ontvangst is in Zeist, zij zit daar samen met 2 andere dames. Beetje krap gaf zij aan maar Ella heeft de ruimste kamer. Blijft zeer waarschijnlijk daar tot rond 10 april en vertrekt dan naar huis. Ga zeker binnenkort Ella weer bezoeken.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/nieuwegein/1675918-ella
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eigenlijk had ik een bezoek aan Ella uit mijn hoofd gezet omdat hier gerept werd over haar 'onbereikbaarheid'. Een andere afspraak die ik had in de buurt van Zeist werd op de valreep afgezegd dus zodoende stuurde ik toch een 'last minute' appje naar Ella. Tot mij verrassing reageerde ze vrijwel direct met bevestiging dat ik op de door mij gevraagde tijd welkom was.
Het bezoek was in alle opzichten bijzonder geslaagd. Het klikte meteen tussen ons en voordat ik de douche kon bereiken waren kon ze niet van mij afblijven en al tongzoenend, strelend en tastend werd ik van mijn kleding ontdaan. De seks die volgde was bijzonder geil en alles wat hier al omschreven is passeerde de revu. Aan neuken zijn we niet toegekomen. omdat ze zo heerlijk gevoelig zoog en af en toe zelfs een aardige DT bereikte. Herhalingsgevaar is 100%
 
Snap alleen niet waarom deze dame alle berichten over haar verhoging verwijderd? Het zijn behoorlijke prijzen ondanks de prestaties.

\\Mod edit: dame heeft niets verwijderd. Dit is een recensie topic, niet de aangewezen plek discussie over prijzen te voeren. Deze berichten zijn/worden verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij is dit een forum waar je kunt praten over de prestaties of on prestaties van een dame . De opmerkingen berusten niet op prestaties maar op een verhoging welke andere dames ook ruim ervaren . Niks ten nadele van Ella . Blijft een leuke meid maar de prijsverhoging schikt mij gewoon af tov het aanbod . En daar mag toch ook een recensie over geplaatst worden?
 
Ik kreeg ook geen reactie van haar. Dat was al een maand of 3 geleden overigens. Onwaarschijnlijk dat het aan de 'zwarte lijst' lag. Ik appte met mijn wandeltelefoon met een simkaart die ik diezelfde dag nog nieuw had gekocht. Of het nr moet eerder van iemand anders zijn geweest die ook wandelde en zich daarbij onbetamelijk gedroeg. Maar dat zou wel heel erg toevallig zijn.
 
Vandaag weer een top uurtje gehad bij Ella . Zij is tot vrijdag in Amsterdam en daarna weer naar utrecht . Mogelijk daarna naar Amersfoort. Zou niet zo positief over haar moeten zijn want ik hou haar eigenlijk liever voor mijzelf .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Niet normaal hoe lekker deze Ella is. Likkend kwam ze schokkend klaar. Met mijn vingers nog een keer. Drijfnat. Sensueel met je pik bezig. Ze neemt het gewillig in haar mond en ik heb het niet terug gezien want meteen door met likken. Tongzoenend vond ze het grappig dat het me niet uitmaakte om mijn zaad te proeven. Wat een schoonheid. Gewillig. Bloedgeil. Je mag alles. Anaal weet ik niet voor de guntF's onder ons. Onbetaalbaar. 75 minuten binnen geweest. Geen woord over extra geld of opschieten.

Geweldig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan