Recensie Ella (Roe), Antwerpen, Verversrui 26/2 (dag/nacht) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dogielover

Vaste klant
Forumpionier
183
03/07/21
370
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had deze blonde Ella al een paar keer zien staan, maar van op afstand trok ze me niet aan en leek ze me wat afstandelijk.
Tot ik er vorig weekend langs het raam passeerde en dat mooie snoetje me overhaalde toch eens binnen te stappen.
Na de plichtplegingen voor een basis pretpakket ons ontdaan van het overtollige textiel. Nog even een kort wasje en dan op bed beland.
Toch wel een knappe body en mooie tietjes.
Ze begon met wat strelen en teasen en ik mocht met mijn handen ook overal aanzitten.
Daarna het rubbertje er rond en begon ze aan dogielovers verwenbeurt.
Eerst nog wat teveel met gebruik van haar hand, maar nadat ik haar vroeg die weg te laten en alleen haar mondje het werk te laten doen, was het heel wat beter.
Daarna eerst in missio en dan zij on-top, waarbij ik het cd-tje volspoot.
Na de daad opnieuw beiden een wasje en een babbeltje over koetjes en kalfjes en klaar om de nacht in te duiken.
Al bij al een leuke meid, waar wel meer mogelijk is, maar ondanks haar 21 jaar lijkt ze me toch soms wat onwennig.
Maar ik denk dat ik er nog wel eens langs ga.
Ze werkt van 12 uur 's middags tot middernacht, maar soms neemt ze door de dag eens een paar uurtjes vrij en blijft ze 's nachts wat langer.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren eens een dagje uit geweest in Antwerpen en daarbij natuurlijk ook het SKW aangedaan. Na eens een rondje gelopen te hebben en wat bekende dames gezien te hebben, viel mij deze blonde dame op aan de Verversrui. In eerste instantie komt ze inderdaad afstandelijk over, maar eenmaal binnen is dat zo weg. Ella is vriendelijk en weet het geheel rustig op te bouwen als ik eenmaal heb plaatsgenomen, Ella is ook zeker niet stil en heeft genoeg te vertellen. Ze heeft een mooi lichaam en dat mocht ook verkend worden.
Met het rubber erom begint het pijpen, niet verkeerd maar wel wat terughoudend en afstandelijk. Dat vond ik niet zo, daarom mocht ze bovenop komen en toen kwam ze meer los. Meer gevoel, tempowisselingen en dan wel aankijken, het was zeker beter. Vervolgens gewisseld naar doggy met goed uitzicht en het daarin tevreden afgemaakt.
Achteraf gaat het vriendelijke babbelen verder, deels vanuit een badkamertje waar ze wel even is, dus wassen doet ze zich wel uitgebreid.
Herhalingsgevaar is aanwezig, maar niet groot.

Ella is mer kerst gebleven en gaat eind januari naar haar thuisland.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Mooi snoetje en strakke borstjes, maar nul kennis over hoe ze een man moet opwinden. Toen ik binnenkwam begon ze al te zagen over meer geld als ik langer wou blijven. Heb vriendelijk bedankt, had toen al moeten weggaan, maar wou het een kans geven. Ze begon bij het pijpen zonder enig gevoel aan m'n jongeheer te trekken alsof ze hem wou losrukken. Zo bleef het een paar minuten gaan en zijn we niet aan de daad toegekomen. Toen was het echt wel beu en ben ik het afgestapt, want op die manier kon ik niet opgewonden geraken. Het lag in ieder geval niet aan mij, want daarna heb ik een heel leuke tijd beleefd met mijn 2 vast toppertjes.
 
Mooi snoetje en strakke borstjes, maar nul kennis over hoe ze een man moet opwinden. Toen ik binnenkwam begon ze al te zagen over meer geld als ik langer wou blijven. Heb vriendelijk bedankt, had toen al moeten weggaan, maar wou het een kans geven. Ze begon bij het pijpen zonder enig gevoel aan m'n jongeheer te trekken alsof ze hem wou losrukken. Zo bleef het een paar minuten gaan en zijn we niet aan de daad toegekomen. Toen was het echt wel beu en ben ik het afgestapt, want op die manier kon ik niet opgewonden geraken. Het lag in ieder geval niet aan mij, want daarna heb ik een heel leuke tijd beleefd met mijn 2 vast toppertjes.

Dit gaat volgens mij over een andere dame, want de Ella die ik indertijd hier beschreven heb staat er al verschillende maanden niet meer
 
Deze mooie dame ook onlangs gespot met haar grijze ogen en blonde lokken. Is dat nou Ella met haar handje ertussen tijdens het neuken?
 
Der zijn veel dames die het doen zelfs Dora of dames die zogezegd aan 't mastruberen zijn of dames die af en toe is gaan voelen der zijn er zelfs waar ge hem niet helemaal mag insteken .Bij mij is het al 2 keer gebeurt dat het condoom is losgekomen en die dames maakte zich alleen zorgen dat ik niet was klaargekomen ? Als dit constant gebeurt dat handje dan haken de meeste mannen toch wel af ?
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Der zijn veel dames die het doen zelfs Dora of dames die zogezegd aan 't mastruberen zijn of dames die af en toe is gaan voelen der zijn er zelfs waar ge hem niet helemaal mag insteken .Bij mij is het al 2 keer gebeurt dat het condoom is losgekomen en die dames maakte zich alleen zorgen dat ik niet was klaargekomen ? Als dit constant gebeurt dat handje dan haken de meeste mannen toch wel af ?
Ik vind deze dame pas heel passief! Weinig mogelijk ook.
Of ze had een slechte dag..... Maar wel een echte beauty,
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan