Recensie Ella, Rotterdam 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

limabravo

Wandelaar
28
06/01/22
20
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/5001472-ella
Totale kosten (in euro)
139
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onverwachts een zeer aangename date gehad met Ella. Ze had nog geen reviews maar dat risico heb ik geaccepteerd. En daar heb ik geen spijt van. Binnen gelaten door de dame in kwestie, 100% de dame van de foto's. Foto's zien er uiteraard gepolijst uit maar in het echt is ze ook mooi. Belangrijker nog, ze is ook grappig en lief, lekker zacht huidje en ze heeft een stel enorme joekels, uiteraard is daar aan gesleuteld, maar goed gelukt. Aangezien het de 1e keer was een half uurtje besproken. PZC was 30 Euro extra en dat was het waard. Ze heeft me een heerlijke blowjob gegeven, daarna verschillende standjes en over haar mooie borsten klaargekomen. Herhalingsgevaar: 200%
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Alles wat bovenstaande de recensie schrijver vermeld, kan ik beamen.
Mooie en lieve meid met enorme joekels!
Neemt de tijd, is lekker strak en gaf, zoals ik het graag meemaak, een hele fijne GFE en lekkere passievolle seks.
Aanrader !
 
Dat denk ik ook. Maar zo, bij dit Maria profiel, is het voor mij wel ineens een stuk minder interessant dan bij haar Ella profiel.

Bij huisgenote Vanessa/Sofia vind ik het Vanessa profiel ook mooier, maar het Sofia profiel ook nog zeker wel ok. Op zich heb ik liever echte dan glossy foto's, maar op de glossy foto's vind ik Ella zeker tof en bij dit 2e profiel twijfel ik toch wat.
 
Bij de profiel van van "Maria" zitten foto's zonder tattoo's en lijkt de lichaamsbouw iets anders dan die van "Ella". Het zouden misschien oude foto's kunnen zijn. De glossy foto's van Ella lijken me sterk bewerkt mer Photoshop. Hoe de echte Ella eruit ziet weten alleen degenen die haar bezocht hebben. Ik heb ook mijn twijfels.
 
Laatst bewerkt:
Heeft deze dame nieuwe advertentie, kan iemand dat bevestigen?

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5001472-ella
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag maar weer eens m'n wandelschoenen aangedaan en ben bij Ella terechtgekomen.
Was voor mij de eerste keer met haar en hier heb ik geen spijt van. Wat een mooie en lieve dame. In het echt ziet ze er leuker en mooier uit. De foto's zijn flink bewerkt.

Na een uur zijn lekker samen gaan douchen en ben ik meer dan voldaan vertrokken.

@Ella, thank you for your nice smile en good service and we will meet again very soon. X
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5001472-ella
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij deze dame geweest. Foto's zijn zwaar bewerkt maar ze is het. Wel minder strak. Ging voor 15 minuten omdat ik de Oostblok dames altijd vind tegenvallen. Maar ik kon zo snel niemand anders vinden in de omgeving die voldeed aan wat ik wilde.

Dame is vriendelijk, komt haar afspraken na. Ik ben met condoom gepijpt, die ging er meteen om. Vond ik niet erg. Pijpen deed ze goed, diep en lang. Neuken paar standjes gedaan, doet lekker mee. Kortom prima date.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/5001472-ella
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op moment van schrijven is de advertentie offline, maar ben laatst bij Ella in Rotterdam geweest.

Kan er kort over zijn: Erg leuk uitziende en vriendelijke dame die een goede service levert zoals je mag verwachten. Gemakkelijk contact mee te leggen zowel via whatsapp als in het echt. Prima Engels overigens, is ook niet altijd vanzelfsprekend als ik het zo hier en daar lees.

Qua services was het zoenen prima maar niet echt met volle overgave. Massage tussendoor doet ze ook prima met keuze tussen lotion of olie. Verwacht uiteraard geen hoogstaand iets.

Intiem doet ze wel echt heerlijk mee - zowat alle standjes zijn mogelijk - en pijpen kan ze heel goed. Stoorde me bij laatstgenoemde niet aan het (blijkbaar welbekende) doekje. Deed ze bij mij maar twee keer in 10 minuten ofzo.

Vingeren heeft ze liever niet, dus ook niet gedaan.

Opfrissen is zowel voor als na mogelijk.

Kortom, erg goede ervaring. Vanwege het niet volledig (tong)zoenen gaat het GFE gehalte (beoordeeld onder "Highclass companion") voor mij iets omlaag. Vandaar niet zomaar gestrooid met 5 sterren. Maar voorderest echt zeker je geld waard als ze er weer is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan