WHEM Ellen Barneveld

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op nzc forum ook goede recenties. Ellen schijnt een hele zware rokersstem te hebben.
Ben regelmatig geweest bij Ellen op diverse ontvangslocaties ook. Lieve mooie vrouw, alleen sinds ik dat draadje op nzcforum heb gezien ben ik er niet meer geweest. Heb altijd zelf haar met condoom intiem gedaan, wel pzc. Klaar komen in mond deed ze niet. Tongzoened lekker. Geeft ook een fijne massage. Misschien moet ik haar toch eens bellen en om opheldering vragen. Volgens datzelfde draadje in nzcforum doet ze het niet meer zonder condoom.
Die zware rokersstem valt in het echt wel mee, maar door de telefoon wordt her versterkt inderdaad.
 
Ze heeft een beurt van me gehad en ik was best wel tevreden. Als je een goeie klik met haar hebt doet ze alles zonder condoom. Het tongzoenen vond ik een stuk minder. Ze ziet er best goed uit voor haar leeftijd, maar is volgens mij al ver in de 50. Helaas voor mij toch geen herhalingsgevaar.
 
Ja dame waar ik vaak ben geweest toen ze nog in Zevenaar zat en later in Arnhem.
soms komt ze nog deze kant op, dan krijg ik een sms van haar.
Heb haar 1 keer geneukt zc. Heb haar altijd mc geneukt, maar toen las ik op nzc forum dat ze ook zonder deed, zo dus een keer op aan gedrongen en dat deed ze toen.
is al wel een jaar geleden. Ze was mijn eerste dvp ooit die ik thuis bezocht en dat is al heel wat jaren geleden. Dat was echt al voor het millenium.(2000) Toen ging ik elke maand een keer naar haar toe. We hebben echt een klik met elkaar, dus ik ben bevooroordeelt, maar echt een lieve en ook mooie(voor haar leeftijd) vrouw. Inderdaad rookt ze. Laatste tijd(jaar) geen contact meer gehad, dus weet niet hoe ze nu is. Zal haar eens een sms sturen, want appen doet ze niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan