Recensie Elli (Roe), Antwerpen, Villa Tinto 46 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
393
02/07/21
577
39
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
(Van een ander forum, heet van de naald:)

Voor de afwisseling vandaag eens een bezoekje gebracht aan de Roemeense Elli die zich verstopt in VT46. Verstopt, omdat de meisjes die daar zitten door veel wandelaars wat voorbijgelopen worden. VT46 is namelijk een raam aan het 'pleintje' van VT. Ik heb altijd bij het passeren wat medelijden met de meisjes die daar hun stekje hebben, omdat ze dus wat 'uit de loop' staan.

Elli is een mooi meisje met een vriendelijke lach, een cupje dat ergens tussen een grote A en kleine B zweeft en een opvallend achteruitstekend kontje waar het moeilijk afblijven is. Haar poesje werd al snel nat, en dat voelde wel heel fijn aan om te vingeren. Ook haar kontgaatje verdraagt wel wat verwenning, zolang je er niet te diep in doordringt.

Zij kent de trukjes om me te strelen op een manier dat ik er kippenvlees en een hanenpietje van kreeg. Pijpen en de balletjes verwennen, was blijkbaar ook in het basispakket van 50 euro begrepen. Een beetje tegenvallend was het feit dat ze wel heel bedreven was in het geven van zachte seks, maar dat ze anderzijds ook bij het vrijen een soort van afstand hield. Enkele centimeter slechts, maar ik kon haar bv niet innig omarmen.

Haar teasingkunstjes deden echter hun werk en terwijl mijn hand haar fantastisch kontje hebberig 'pakte', maakte haar natte poes me gaandeweg zodanig bronstig dat ik heel mijn voorraad zwemmertjes met plezier en een paar luide kreten in haar condoompje achtergelaten heb.

Ik zou Elli niet direct een topper noemen, maar het was wel een toffe ervaring om weer maar eens met een (voor mij 'nieuwe') mooie jonge meid te mogen neuken.

Dagshift.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
15à
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Elly onlangs nog is gedaan. Is ondertussen 26 jaar, maar haar lichaam is nog steeds geweldig. Ze is geweldig behendig tijdens het pijpen. Met haar tongetje op en neer langs de schaft. Helaas doet ze geen pijpen zonder condoom. Zou anders wel geweldig zijn geweest. Ze is al ettelijke jaren in schipperskwartier. Echter is haar engels niet echt verbeterd. Das wel jammer, maar ja. Ze doet haar job wel serieus, dus geen bullshit excuses. Je betaald en krijgt een goede service. Ze heeft nu haar haar blond geverfd, als ik mij goe herriner was ze vroeger brunette. Mij berijden deed ze ook goe, maar best dat je ze doggy neemt. Kun je ze lekker spanken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze roemeense dame vandaag bezocht bij gebrek aan bekende toppers in SKW (wat was het weer een lege bedoeding dagshift).
inderdaad achteruitstekend kontje heel opvallend
Pijpen vond ik niet goed, geen variatie - geen deeptroath,
ze maakte wel veel goed met nmc , daar ik verschillende standjes mocht doen, & tot hoogtepunt kunnen komen doggy
haar houding was wel aangenaam, vriendelijk , geduldig , lief zelfs.
maar door het belabberd pijpen geen herhaling voor mij , maar wel een fijne dametje & prachtige kont
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Knappe, vrolijke en aardige madam. Mooi lichaam, lekker pijpen en lekker neuken. En je mag ook gewoon aan haar poes zitten. Zeer aan te bevelen
 
Gisterenochtend - bij afwezigheid van ander targets - met deze dame een informatief gesprekje gedaan en een half uurtje later 20 leuke minuten bij haar beleefd ....blijkbaar allemaal van Boekarest...en idd ze houdt psychologisch een beetje afstand....maar mijn pik was heel tevreden....ik was niet echt geil maar hij wel blijkbaar....merci Eli...is met 1L...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Verschillende keren bezocht voor ik dit forum kende wat me is bijgebleven is dat het pijpen wel goed was en langer dan andere dames van 1 minut . 1 keer een opmerking gekregen dat ik niet bij haar was langsgeweest en was voorbijgegaan. Ik ben gestopt met haar te bezoeken omdat ik andere dames op het plein beter vindt (vt 8) en slechte communicatie.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Per toeval in het SKW beland vandaag, na een paar rondjes bij Elli binnengestapt. Een prachtige verschijning die inderdaad wat zit weggestopt. Ze was vriendelijk aan de deur en beloofde me zelfs 10 standjes voor het instaptarief. Zo ver is het niet gekomen ;). Na wat gefriemel op schoot heeft ze heerlijk gepijpt, ze deed ook moeite om hem er diep in te krijgen. Ze heeft een prachtig lichaam en een bijzonder goed achterwerk. Na hier in een paar standjes van genoten te hebben mijn kruit verschoten. Ik zou haar zeker aanraden en mocht ik in de buurt zijn dan is de keuze voor mij eenvoudig.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
70 (incl. tip)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na mijn goede ervaring van vorige keer was ik afgelopen week weer in het Schipperskwartier. Na een syuk of 2 rondjes voeld de ik toch de verleiding om weer bij Elli binnen te stappen. Het begon keihard te regenen dus de keuze was snel gemaakt.

Ze herkende me aan de deur en ik kon meteen naar binnen. Ik heb haar gevraagd of ik tijdens het traplopen alvast mocht genieten van haar heerlijke achterwerk, en dat mocht. Ze heeft er zelfs de tijd voor genomen. Prijs besproken. Na mezelf en haar uitgekleed te hebben op bed gaan zitten, en terwijl ze mij pijpte vingerde ik haar. Na een paar standjes in doggy afgemaakt. Ik bezoek de dames voor de excitement van 'een nieuwe vrouw', dus meestal maar eenmalig. Bij Elli wil ik nog wel een paar keer langs. Ze is lief en heeft prachtige ogen en een heerlijk petite lichaam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan