Recensie Ellie (Roe), Den Haag, Geleenstraat 122 k1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
666
03/07/21
1.845
96
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Vanmiddag deze leuke Roemeense dame bezocht : haar naam is Ellie , maar met voorbedachte rade geschreven door mij met "ie" in plaats van een "y" . De reden is dat aan de overkant van de straat op 23 k3 een dame genaamd Elly staat die best wel gelijkenissen vertoont met haar en zodoende zou het door verwarring wel eens kunnen gebeuren dat de twee topics door elkaar heen gaan lopen ... vandaar dit kleine naamsonderscheid.

De "y" jongedame van 23 k3 (met herkomst Moldavië) heeft een "slotjesbeugel" . Ik zei tegen mijn "ie" dat ik haar eerst beugelbekkie wilde noemen en als antwoord kreeg ik dat ze tot voor kort inderdaad zo een 'ding' in haar mond heeft gehad : daarna begon ik toch wel even te twijfelen aan mezelf is het nou toch ....
Toeval bestaat niet wordt wel eens gezegd , maar dit vond ik toch wel erg frappant.

Ellie is een hele mooie meid die op haar naaldhakken toch wel ruim 180 centimeters boven de NAP uit torende. Zonder die palen is ze rond de 170 centimers hoog . Ze heeft een lekker slank lichaam die voorzien is van een paar tattoos die op mij niet als storend overkwamen , sowieso geen benul er voor omdat mijn ene oog vastgepind was op haar fraaie borsten en het andere oog op haar eveneens heel fraai belipte vagijntje . Keek er dus scheel van ....

Om budgettaire redenen had ik met Ell"ie" afgesproken om een korte date aan te gaan en de coïtus in te ruilen voor een Baf/Bef . De Pijp hielden we er uiteraard in. Voor beffen vraagt ze normaal 20 extra en die kon ik nou net effe niet "leien" .....
Voor het startschot nog even de dame gevraagd om zich beidergaats even te verfrissen ondanks dat ze net begonnen was.
Ik wens altijd versfrisse gaatjes voor neus en tong en dat wordt altijd zonder morren gehonoreerd door de dames.

Op bed positioneerde "ie" zich met haar mooie kont voor de Baf en dit gaatje bleek er helemaal klaar voor te zijn.Na een poosje ging beider voorkeur uit naar de Bef en dus afgewisseld en zij in de rugstand , kussen onder het hoofd zodat ze het goed gade kon slaan. Ze had al gezegd dat het wel even kon duren voordat er een kommertje zou ontstaan , dus dat werd voor mij , bij gebrek aan een verkoelende ventilator , een beste natte bovenkop. En bovendien vliegt de tijd als je het naar je zin hebt , zo ook nu.
Door tijdsredenen over naar de 6 en 9 houding om sowieso mijn kommertje te realiseren. Dat ging ook niet van een leien dakje , maar het ging mij beter af dan het haar af ging.
Wel genot , maar het zat er niet in om vandaag een kommertje bij mijn metgezellin te bewerkstelligen : daarvoor moet ik toch heel diep in mijn geheugen grijpen wanneer dat voor het laatst was 🤣

Mijn ejaculatie was in ieder geval overheerlijk en "hij" met cd mocht nog even nablijven in haar mondje totdat ik weer bij mijn positieven kwam.

Zorgzaam werd hierna mijn jongeheer helemaal verfraaid en opgepoetst door deze hele aardige meid die zelf ook een uitgebreid wasje deed.

Gezellig nakletsen en we bespraken nog even haar 'niet' kommertje : we hebben min of meer afgesproken voor een "retry" te gaan om dan haar heuveltje wel succesvol te beklimmen .....

werktijden/werkdagen/aanwezigheid ben ik vergeten om te vragen ...... doordeweeks ontvangt kinky Mona in deze kamer , dus waar ze dan zit ....

Na mijn bezoek heb ik nog even gecheckt met Paulus en hij bevestigde dat het twee verschillende dames zijn en dat de dame van dit topic (met "ie) in de Geleen al een paar jaar met tussenpozen werkzaam is .
Ik kon ook geen topic van Ellie vinden ....

Ik wat kwijt
Zij wat rijk .

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan