Recensie Ellie, Rotterdam (vh Amsterdam, Den Haag, Noordwijk) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henk51

Newbie
4
01/02/22
5
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Voetfetish
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1533644-ellie
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Google image search met de "echte" foto geeft deze hits:


Net geweest, is echt. Ontvangt samen met Sora:


Ook erg leuk dametje. Ellie is prachtig en goed geil. Lekker lijfje, slank, zachte cup D nepperds, mooie ronde reet en leuk gezicht. Pijpt aardig, kreunt lekker, is voor veel in, maar zoenen zit er niet in. Prima half uurtje voor 100 euro. Voor het dubbele kon ook bare.
 
Zaterdag langsgeweest in Noordwijk. Ze kwam chagrijnig over en ik werd de hele tijd gemaand om stil te zijn door naar me sissen. Verder liep ze in een ruime slobbertrui en een oud broekje, alsof ze net uit d'r nest kwam. Beetje zoals je erbij loopt op een luie zondag. Totaal niet sexy en totaal niet sympatiek. Ik probeerde nog het ijs te breken maar werd weer gessst terwijl ik gewoon normaal praatte. Ben weer naar huis gegaan zonder iets gedaan te hebben. Ook niet betaald uiteraard. En betwijfel ten zeerste of foto's echt zijn. Maar was dus lastig te zeggen door de ruime kleding live en het geblurde gezicht op de foto's.
 
ik vind deze 2 advertenties verdacht veel op elkaar lijken misschien is zij het beide of misschien zusjes
beide advertenties van haar hebben wel bijna het zelfde telefoonnummer +49 landnummer voor duitsland

 
Ze zit inmiddels in Rotterdam, foto's die ik kreeg zien er wel okay uit, maar haar tarieven zijn inmiddels wel iets gestegen vs. wat ik las in het verleden. Is het een beetje frisse dame? Hoe is haar poes?
 
Terug
Bovenaan Onderaan