Recensie Ellis, Breda (voorheen Amstelveen) 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Punisher

Wandelaar
78
02/08/21
124
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4931219-ellis
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aangezien er nog geen recensie van deze dame is en het aanbod qua parels in Amstelveen de laatste tijd wat karig is, dacht ik lets take one for the team. Alles op haar lijstje is inbegrepen in de prijs, alleen is cim +30.

Afspreken ging best makkelijk. Reageerde snel op de app, al weet ik niet of zijzelf of haar roomie appte. Kon in ieder geval best snel terecht.

Dame ziet er uit als op de fotos, wel minder glamour natuurlijk, maar wel heerlijk lichaam met twee mooie siliconen borsten. Appartement is schoon en ik kon me even opfrissen.

Eenmaal op bed begon ze best snel met tongzoenen. Dit was niet zoals ik het helemaal gewend ben, omdat het leek alsof een hondje water aan het drinken was. Vervolgens pijpte ze me, wat wel echt heel erg goed was. Denk dat ze daarin wel een van de betere zou kunnen zijn, voor zover ik heb ervaren.

Daarna paar standjes gedaan, lekker rustig aan en het jasje volgespoten. Paar minuten gerust en begonnen met dr poes te likken. Het voelde alsof ze zich probeerde in te houden om niet klaar te komen. Echter, omdat ik mijzelf als de befkoning beschouw ben ik door blijven likken. Op een gegeven moment riep ze dat ze wilde sexen. Heb haar nog even laten pijpen, omdar dit zo ongelooflijk lekker was. Nog even paar standjes gedaan en geeindigd in de goede oude missionaris. Het einde was wel een beetje minder. Toen ik voor de tweede x was klaargekomen was ik nog een beetje aan het nagenieten. Ze gaf me een kus en toen was de show voorbij en ging het licht aan. Totaal was ik ong 45 min binnen.

Al met al wel ruim een voldoende en was het ook erg goed. Voor herhaling vatbaar, indien mijn vaste dames niet aanwezig zijn. Zeg maar voor op de reservelijst.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4931219-ellis
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ook bij Ellis geweest. is de dame van de photos. heel mooi figuurtje.
wel siliconen borsten. verder vriendelijk en schoon. haar engels is ok om een gesprek mee te voeren.
tongzoenen, pzc en intiem met condoom in meerdere standjes.
ik zou weer een keer gaan
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4931219-ellis
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag heb ik een bezoekje aan Ellis gebracht. Afspraak maken was eenvoudig en duidelijk via Whatsapp, ontvangst op een gekende locatie. Ik had geboekt voor een half uurtje, à €120, pittige prijs. Een knappe jongedame die sprekend lijkt op de foto's deed open. Naja, minus make up dan, ze ontving volledig naturel in schoolmeisjes-outfit. Heerlijk lijf, behoorlijk gemaakte voorgevel "maar dat had niet gehoeven voor mij" en een mooi gezicht dat desondanks best een tikje makeup had mogen hebben. Schoenen uit in de gang en een aanmaning heel stil te zijn.

Administratie, uitkleden, douchen en het bed op: Een goed begin met verdienstelijk tongzoenen, wel een bescheiden rookluchtje maar weinig storend. Vervolgens stevig pijpwerk zonder condoom, een tikkeltje kort. Wat langer dieper en natter had wel gemogen van mij. Seks met condoom in drie standjes: cowgirl, missionaris en doggy om het af te maken. Allemaal wel ok maar een tikkeltje passief en het mag niet te diep want auw. Een gesprek achteraf liep stroef. Precies op tijd stond ik weer buiten.

Al met al niets echt te klagen maar toch ook geen dienstverlening die mij € 120 per half uur waard is. Wèl een meisje met een mooi gezicht, een heerlijk lijf en behoorlijk gemaakte borsten. Ellis heeft potentie maar voorlopig geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4931219-ellis
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week bij Ellis in Breda geweest. Wat een mooie verschijning is. Na de financiele afhandeling gedoucht en vervolgens een heerlijk uurtje met haar doorgebracht.
Ze begon met een aparte tongzoen welke ik eigenlijk wel lekker vond. Een keer wat anders. Vervolgens een heerlijke pijpbeurt mogen ontvangen en daarna een paar standjes gedaan.
Ik vond het heel ontspannen en relaxed. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan