Recensie Eloisa, Leuven 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spiky

Newbie
2
29/03/23
1
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
Teveel!
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Slecht. Ronduit slecht. Trok helemaal niet op de foto. Is eerder ook 55+ . 1 minuutje pijpen met condoom en vervolgens kwam ze op me zitten. Een ander standje kon nog net . Toen ie er vervolgens uit glipte kreeg ze het op haar zenuwen en begon ze me als een gek af te trekken. Deed eerder pijn dan goed. Na 15 minuten maakte ze duidelijk dat het tijd was. Een massage kon er ook iet meer van af. Veel meer als ´si´ en ´no´ kwam er niet uit. Absoluut niet voor herhaling vatbaar. Te vermijden!
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/eloisa-1/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Eloisa zit nu inderdaad in Leuven, nadat ze enkele weken in Gent heeft gewerkt.
Jammer genoeg krikt ze de slechte reputatie van de dames in Leuven niet meteen veel omhoog.
Ze is tamelijk afstandelijk, ook al kon ze het wel appreciëren dat ik met haar in het Spaans kon converseren.

Ik schat haar ergens tussen 50-55 (doe zoals steeds dus maar wat jaren bij waar ze mee adverteert) en ziet eruit als de geile buurvrouw.
Of ze de dame van de foto's is, durf ik sterk te betwijfelen. Zeker haar figuur is absoluut niet hetzelfde, eerder vreemd van proporties. Ze heeft wel grote borsten met grote tepelhoven, maar ook weer niet zoals op de foto's, dus...

Ik had de formule 45 min/100€ genomen, en na een klein wasje in haar kamer aan de lavabo (badkamer niet beschikbaar) mij op mijn buik op bed gelegd.

De massage met olie was ontspannend en aangenaam, en na een minuut of 10 begon ze zachtjes met haar vingernagels te teasen, wat wel wat beweging onderaan teweeg bracht.
Daarna me omgedraaid en van toen af ging het tamelijk snel.
Even pijpen met cd (die ze zonder ik het merkte had omgedaan, chapeau daarvoor), en dan nmc in twee standjes, beide zij on top. Maar zoals @Spiky al aangaf, is het neuken-aftrekken-neuken-aftrekken. Echt in je ritme komen doe je niet op die manier.
Ook iets van kussen was er niet bij, laat staan tongzoenen. Zoals gezegd, bleef alles nogal afstandelijk en koeltjes.
Na het schot (wat gelukkig toch wel kwam) wat natte doekjes gekregen om de boel schoon te maken, en na 30min weer op straat.

Jammer genoeg geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan