Recensie Elora Savage (vh Amanda), Brugge/Kortrijk 4,73 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
180 +20 fooi
Een geslaagde en geile date gehad met Elora in Brugge langs het water.
Vooraf gepolst en een flesje bubbels meegenomen, en ja hoor dat kon ze zeker appreciëren. Makes me more horny. :)
Lekker tongzoenen bij ontvangst in een strak sexys setje, en wat een prachtige volle naturel boezem, toch eerder zeldzaam bij Braziliaanse dames.
Nog maar te zwijgen over haar gespierd lichaam zonder een grammetje vet. Ik ben zeker dat ze wel haar mannetje kan staan.
Zalige tantra massage gehad als opwarmer met en na elke slok bubbels werd ze nog geiler.
Nadien lang en diep PZC met prostaat stimulatie prrr.... Ze wou neuken dus snel condoom en begon mij te berijden als op een rodeostier tot ze zelf klaar kwam.
Kletsnat was ze en na enkele standjes NMC vroeg ze om mijn lading te lossen op haar boezem. Zittend met de rug tegen de muur, benen gespreid en terwijl ze met haar dildo haar poesje nog verder aan het verwennen was.
Na de douche nog beetje nagepraat en daarbij bleef ze maar tongzoenen. Maar een 2de ronde zat er niet meer in, ik was ruim al een half uur over tijd en de plicht riep jammer genoeg. Leuke, knappe meid die weet wat ze doet en zeg wat ze wilt. Ik ga zeker terug.

Terug
Bovenaan Onderaan