Recensie Ely, Arnhem 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Loveboy

Newbie
1
08/06/23
0
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1765926-ely
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisterenavond afgesproken met deze dame. Eerst via bellen geprobeerd maar neemt niet op, dan maar via whatsapp. Kreeg meteen antwoord en meteen een prijslijst gekregen met de duur van de date en het adres waar ik moest zijn. Tijd afgesproken en erheen gereden.

Mijn auto met whatsapp had ik verder op geparkeerd aangezien het best wel lastig parkeren is daar, stukje gelopen naar het adres. Eenmaal voor de deur, aangebeld. Niemand deed open. Ik met mijn telefoon (waar dus geen whatsapp op staat) 2x gebeld en gesmst naar het nummer maar geen antwoord. Nog een keer aangebeld op het adres. Een blonde vrouw met normale kledij deed ineens open, dat was niet de dame waarmee ik had afgesproken. Dus zonder al teveel details te geven waar ik voor kwam in gebrekkig engels gevraagd naar ely, maar die kende zij niet. Toen maar terug naar de auto gelopen en had er al vrij snel geen zin meer in als het zo stroef verloopt.

In mijn auto zag ik twee gemiste whatsapp berichten met of ik er was. Het verhaal van hier boven ook uitgelegd en kreeg als adequate reactie terug dat ik aan de overkant van de straat moest zijn en de bovenste appartement moest hebben!!! OKAY helder!

Ik dus weer terug lopen vanaf mijn auto en voor de desbetreffende adres gaan staan en weer bellen. De deur ging open en kon de bovenste appartement opzoeken. Ja de dame in lingerie deed open, dus ik zat goed.

Eenmaal in de kamer, overlegd hoelang en voor welke prijs de date zou duren. Ik wou een half uur, mede door het gezeik vooraf en ook omdat ze best wel prijzig was. OKAY je raad het al, dat ging ook erg moeizaam. In engels gezegd dat ik een half uur wil met condoom. 150 euro. Daar ging bij mij de alarm bellen af want op de prijslijst die ze via whatsapp gaf was half uur 100 euro (ook in de advertentie!) ik probeerde dat uit te leggen, maar ze sprak roemeens en begreep het niet en het moest via een google translater. Ik had geen whatsapp op mijn telefoon staan en zij dat ze ff die app moest openen van haar wat ze mij gestuurd had. Dat ging weer heel moeizaam, ze ging ook nog even overleggen met haar collega (staat ook op kinky onder de naam BELLA, Arnhem!). OKAY dus weer terug en ze zei 130 euro half uur. NOPE DAME niet mij oplichten. Opnieuw gezegd, ga naar whatsapp en laat die prijslijst zien. Uiteindelijk ging whatsapp aan en ik zei, yes 30 min 100€.. En shagerijnig dat ze was..

OKAY, ik had er eigenlijk niet zoveel zin meer met haar, maargoed ik stond wel op knappen dus we gaan het maar proberen. Kleren uit, op bed, jasje om en ze begon te pijpen en trekken. Ik zei nog 69, maar dat wou ze niet. Ze was ook duidelijk gefrustreerd want het ging er ruig aan toe, dit ging tot nu toe toch aardig want ik werd wel hard en ze zei come DOGGY, echter haar kut was totaal niet nat en ze had geen glijmiddel en dat ging dus ook heel moeizaam. Ze werd nog gefrustreerder en ze ging weer pijpen en trekken om um hard te maken. Helaas deed ze dit ook op een gegeven moment op een pijnlijke manier. Hier schrok ze een beetje van, maar helaas bleef haar attitude hetzelfde. Goed, ik zeg nogmaals 69 en na een paar roemeense vloekwoorden kwam ze met haar kut naar mijn mond en tong toe terwijl ze mij pijpte en trekte. OKAY de telefoon ging af, en ze nam op, verassend, want mij nam ze niet op.. maargoed ik door likken en het telefoontje was ook weer snel klaar. Daarna kon ze mij snel klaar maken. Want ik genoot wel van het beffen van haar kutje. Meestal probeer ik mijn zaadlozing uit te stellen om de tijd de rekken, maar dit was prima, ik was er wel letterlijk klaar mee.

Al met al een slechte date, het enige pluspuntje was het beffen. Ik zou hier ver weg van blijven. Genoeg andere dames met een betere attitude met een lekker befkutje!!
 
Wellicht iets te onervaren met wandelen, bij het lezen vd advertentie staan bij mij alle mogelijke vlaggen al op rood. Laat staan dat ik er op bezoek zou gaan.

- Advertentietekst is al een puzzel
- Je kunt er de gehele dag terecht!!
- Je mag alles doen (zelfs worstelen) :ROFLMAO:
- Geen extra's genoemd in de adv / of bij de handelingen zelf!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan