Recensie Ema, Brussel, Aarschotstraat 206 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheCoolerKing

Vaste klant
105
11/11/21
169
28
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag eindelijk deze Albanse topper bezocht. Een kleine twee jaar geleden had ik haar al gespot, maar toen iemand anders bezocht. De handvol keren dat ik erna nog in Brussel was stond ze er niet of was er iemand anders actief.

Toen ik passeerde rond 15h liet ze net een klant buiten. Gekozen om nog de laatste ramen van de straat te passeren, maar toen ik haar wou bezoeken was iemand me alweer te snel af. Ema is enorm gewild en de meeste mannen die er passeren stappen er gelijk binnen, én gelijk hebben ze.

Het is een vrij kleine brunette die er staat in een uitdagende slip en een niets verhullend half t-shirtje met underboob. Haar tepels zijn net niet zichtbaar. Haar outfit mist zijn effect niet.

Binnen, betaald en vervolgens laat ze je even alleen op de kamer. Toen ze terug kwam ging ze direct volledig naakt en duwde ze me op het bed. Daar wist ze haar prachtige naturel lichaam perfect uit te spelen. Ze kwam naast me liggen op haar zij, trok me af en ondertussen kon ik spelen en zuigen aan haar zalige naturel tieten.

Toen het condoom om ging pijpte ze me zoals het zou moeten. Vol overgave, creatief en met gevoel. Ik kreunde en moedigde haar zo aan, waardoor ze zelfs meerdere keren ging deepthroaten.

Intiem startte in missionaris en ik mocht het tempo bepalen: zacht, hard, diep, teder… Ondertussen kun je kijken in de spiegel naast je. Erna overgegaan in doggy, want met zo'n prachtige en zachte billen was dat wel een verplicht nummer. Opnieuw was alles mogelijk: zacht, diep, hard… Ze bewoog zelfs mee met momenten, waardoor het nog intenser werd. Ik wou absoluut nog afgereden worden in cowgirl, wat ze subliem deed. Die volle billen en malse borsten kunnen vasthouden terwijl ze me klaarreed.

Erna nog even leuk kunnen napraten. Geen haast en ondanks het feit dat het bandwerk is (aangezien ze zo vaak bezet is) wil ze je niet zo snel mogelijk buiten zetten. De wekker ging toen af, waaruit ik kon afleiden dat ze 15 min rekent.

Een prachtig meisje en een topservice. En héle goede hoer waar ik met plezier nog eens een bezoekje aan breng.

PS Ooit bezocht ik op dat adres een zwartharige dame met krullen onder dezelfde naam (zie topic). Het gaat dus wel degelijk om verschillende dames. Anderen reageerden reeds in dat topic waarin ze de Ema van dit topic als een blondine beschreven. Nu is ze dus een brunette. Laten we dus beide dames niet met elkaar verwarren.

Terug
Bovenaan Onderaan