Recensie Ema, Kortrijk (vh Oostende) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hamzah

Wandelaar
88
09/06/23
69
18
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-ema.html
Totale kosten (in euro)
100
Deze jongedame in kwestie in een opvlieging bezocht. Normaal wandel ik niet zo frequent. Vond ook niet meteen een review terug van haar?
De vrouw vanop de foto en echt een super sexy lichaam. Wat aan de kleinere kant, héél knap gezicht, slank, fake (maar mooi) borsten en mooie kont!

Het begon met een zoentje op de mond, meteen een jasje aan gevolgd door een saaie blowjob. Heb niet naar PZC gevraagd dus misschien kan het wel.
nog geen 2Min later wou ze er al op aan gaan zitten maar ik hield haar tegen en ze liet me haar beffen. Ook dit was aan de saaie kant want er kwamen alleen fake gekreuntjes uit. Had toen door dat het niet leuker dan dit zou worden.

Dan maar op haar buik gedraaid, gevraagd of het stevig mocht en na bevestiging mezelf dan laten gaan en enkele minuten stevig gepompt. Dat kon haar dan duidelijk wel beter smaken.

Al in al, super sympathiek, hééél erg knap maar weinig leven in bed.

Voor mij geen herhaling.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Squirting
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/princess-ema.html
Mijn ervaring met haar was kortom schitterend!

Heb haar gevraagd om die ene zwarte netten kleedje aan te doen en ze had dit ook gedaan. Wat zag ze er mooi uit! Ze deed de deur open en zei Ema, en ik zei ja! Ze bleef me continu aankijken met een brede glimlach en nam me mee naar binnen.

We gingen naar enkele verdiepingen boven en daar begon het allemaal, ik kleedde me uit en daarna begonnen we te kussen, wat ik leuk vond datze vanzelf met de tong kuste, ik dacht eerst dat ze dit niet deed? Maar alles kwam vanzelf. Heb haar gevraagd om haar uit te kleden en vervolgens heel haar lichaam gekust nek en daarbeneden… ze keek me echt geil aan.

Daarna ging ik op bed gaan liggen en gaf me een korte maar goede bj, ze was ongeveer evenoud als ik dus had geen hoge verwachtingen. Ik kon met haar doen wat ik wou had ik het gevoel.

Toen het hard werd kwam ze erop zitten. En geloof me de zicht die ik had op haar lichaam was magisch, haar mooi gezichtje, ze begon me zachtjes te rijden en te kreunen, hield mij echt heel hard vast wat ik leuk vond. Na 5 minuten ongeveer stopte ze met rijden buigde voorover en begon me te tongkussen (vond ik niet erg want bj was met condoom).

na die kus vroeg ze of dat ik doggy wou doen, kzei daar geen nee tegen want ze weet niet tegen wie ze dat vraagt ;). Ik had haar prachtig lichaam vast en begon te stoten, maar er was een klein probleempje mijn condoom was nietzo goed op mijn eikel geplaatst maar ze begon te kreunen dus begon het harder en harder te geven tot dat ze klaar kwam, en ja ze begon te squirten. Ik was heel in shock had dat nooit gezien, maar vond het echt super geil, deed mijn condoom goed en barste helemaal los in haar. Daarna eventjes gebabbeld, haar engels was oké we konden communiceren.

Ik vond alles tip top behalve de plaats niet descreet genoeg! Ik zou zeker teruggaan alsze ergens anders zou ontvangen.

herhalingsgevaar? Voor mij zeker ahahah, omdat ik van zo'n types echt hou.

Terug
Bovenaan Onderaan