Recensie Ema, Rotterdam (voorheen Den Haag) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ok, als ik het bovenstaande goed begrijp en de profielen van zowel Alina als Ema daarin mee neem, zou je beide ads dus andersom moeten interpreteren??

Ofwel, als je met 'Alina te Rotterdam' in zee gaat, krijg je Ema in Rotterdam te zien en als je met 'Ema te Den Haag' in zee gaat, krijg je dus Alina in Den Haag te zien... Of begrijp ik het nou verkeerd?
 
Ok, als ik het bovenstaande goed begrijp en de profielen van zowel Alina als Ema daarin mee neem, zou je beide ads dus andersom moeten interpreteren??

Ofwel, als je met 'Alina te Rotterdam' in zee gaat, krijg je Ema in Rotterdam te zien en als je met 'Ema te Den Haag' in zee gaat, krijg je dus Alina in Den Haag te zien... Of begrijp ik het nou verkeerd?
het is veel makkelijker broeders de foto's van Alina zijn die van Ema in Den Haag en de foto's van Ema in haar advertentie zijn nep is het zo duidelijk zie instagram https://www.instagram.com/zuueva/?hl=th
 
Bare is vaak mogelijk bij dames van de clan.. meestal €20 extra.
In dit geval vermoed ik dus van niet, maar zeker weten doe ik het niet. Nogmaals, dames weten vaak niet welke mogelijkheden er in de advertentie staan, dus het kan alle kanten op. Soms kan ter plaatsen niks, soms alles.. dat is de gok.
 
Alina staat nu in den haag MET goede fotos:

Nu ineens binnen een paar uur van Rotterdam naar Den Haag verkast?

Bovendien, het is ook wel toevallig dat al deze dames een naam hebben die eindigt op "ma", "na", "nia" enz.
Ofwel, elke Ema, Alina, Elena, Ania, Andrea (whatever...) kan je onder dezelfde noemer scharen (in de 60-80-130 categorie) en het is dan maar de vraag wie er daadwerkelijk voor je verschijnt...

Ik ga alle gegevens van deze ads verzamelen, op papier zetten en dan benader ik eens één van deze dames, primair uitgaande van de advertentie van Ema. Als ik op pad ga, open ik alle advertenties op mijn mobiel en dan ben ik weleens benieuwd wie ik daadwerkelijk voor mijn bakkes te zien krijg (in m.n. mijn geval) te Den Haag...
Zal dat hetzij Ema, Alina, Elena, Ania worden, ik ben benieuwd...
 
Je vergeet Alexa, Lera, Leya, Sofia, en de grote uitzondering Nataly 🤔
Yes, ik weet het.
O.a. die Nataly staat ook sinds enige tijd ineens onder Rotterdam, terwijl ze eerst in Den Haag ontving/zou ontvangen (nog los van het feit of ze wel daadwerkelijk bestaat...). Ook zij zijn dus enigszins van hetzelfde laken & pak als Ema.
 
Ze hebben de beschikking over aardig wat appartementen en studentenkamers, en vinden blijkbaar iedere keer weer nieuwe die ze tijdelijk kunnen gebruiken.
Wisselen ook met regelmaat van de klok, ik denk voor de opsporingsinstanties.
 
Ze hebben de beschikking over aardig wat appartementen en studentenkamers, en vinden blijkbaar iedere keer weer nieuwe die ze tijdelijk kunnen gebruiken.
Wisselen ook met regelmaat van de klok, ik denk voor de opsporingsinstanties.
Zullen we een eigen programma op TV beginnen voor wandelpraktijken en het opsporen van dergelijke DVP's?
"Opsporing Verzocht, versie DVP, De Vindbare Prostituee..." 🤪
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/2771257-alina
Totale kosten (in euro)
80
van de week ook bij Alina langs geweest je moet inderdaad door 3 deuren heen lijkt wel gevangenis voordat je bij haar aan komt. Het was waarempel echt de Alina van de fotos alleen klopt er iets niet later daar meer over......

bij binnenkomst werd ik ook gevraagd of ik wilde douchen geen probleem gelijk alles lekker fris,
hierna plaats genomen op de hoekbank lag best goed moet ik zeggen.

Alina heeft me eerst afgetrokken met babyolie nam het condoom in haar mond en begon me zo heerlijk te pijpen ik zie je denken he dat ken ik die techniek dat klopt zo pijpte Dotie van de doubie ook een zeer goeie techniek moet ik zeggen. Alina pijpte me met diepuh halen en ging lekker met haar kutje naar me toe zitten zodat ik haar lekker kon vingeren haar kutje was aardig nat en werd ook steeds warmer. Ik heb ook Alina met haar kutje omhoog op haar ruggetje gelegd en begon haar op de hoekbank lekker te stoten ik pompte er op los en Alina kon het goed hebben haar kutje voelde lekker en strak aan werd ook steeds warmer en warmer en dat voelde toch goed.,

Ik heb hierna Alina lekker doggie genomen haar kontje ketse goed en het duurde ook niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam.

Hoewel ik van donker/romantisch hou vertelde me gevoel om toch het licht aan te doen en toen schrok ik me een hoedje haar lichaam had zat onder de puistjes en rode vlekjes en ook haar gezicht was niet fris. Ook haar pupillen waren heel groot wat duid dat ze onder invloed was :(

nogmaals Alina is een lieve meid en neemt echt de tijd voor je ze is lief en er is zeker veel mogelijk bij haar tegen de
juiste prijs laten we zeggen.

Ik ga alleen niet meer terug vanwege de puistje en vlekken op haar lichaam dit is heel jammer want het is een lieve meid. Ik weet niet welke photoshop die pooier heeft gebruikt maar hij heeft alles goed verborgen voor ons broeders wees gewaarschuwd....
 
Het was mij allemaal niet zo opgevallen, ondanks dat het niet heel donker was in de kamer.
Zonde van zo'n leuke meid..
Gelukkig is ze wel vrolijk en had ik niet de indruk dat ze gedwongen tegen haar zin werkte, maar dat kan ik natuurlijk mis hebben.
 
mooie review @modjomaster, denk dat ik toch ff oversla. Dus nu is de dame die eerst ema was toch alina (klopt dus) en is de dame achter het profiel van Ema nog onbekend. Denk dat meneer de pooier ook mee leest, bij het profiel van ema staat photo real 100%, ze hebben het er maar druk mee😂
 
Als het nog dezelfde pooier is van een half jaar geleden spreekt hij Spaans of iets wat er op lijkt.
Ik heb ooit via Whatsapp en telefonisch een aanvarinkje met hem gehad. Hij belde mij toen op via Whatsapp om mij in zeer slecht Engels met de dood te bedreigen.. dit was in Rotterdam, maar is dezelfde kliek.
Omdat ik mij per definitie niet laat bedreigen door een pooier heb ik toen (met veel moeite) de politie maar naar z'n adres gestuurd.
Die hebben toen na een week z'n locatie in Rotterdam ontruimd.
 
Het was mij allemaal niet zo opgevallen, ondanks dat het niet heel donker was in de kamer.
Zonde van zo'n leuke meid..
Gelukkig is ze wel vrolijk en had ik niet de indruk dat ze gedwongen tegen haar zin werkte, maar dat kan ik natuurlijk mis hebben.
gelukkig zag ik geen blauwe plekken op haar lichaam wat duid op dwang :( het was zon mooi meisje 1 jaar terug ze heeft me de fotos van haar laten zien toen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Omdat geleen en doublet te weinig bezettingen waren en ik vrij laat was. Onderweg naar huis even langs alina geweest. Wil niet voor niets hebben gereden en was vrij geil. Contact via WA. Vrij snel antwoord gekregen en geregeld. Foto en instructies over locatie. Bij binnenkomst kwam net een wandelaar buiten en open de beneden deur voor me open. Ik ging snel naar boven via trappenhuis en kwam aan bij alina. Binnen even gepraat over haar service en het financiële gedeelte afgerond en ik ging even douchen. Eenmaal klaar met douchen kleed alina gelijk uit en begeleid mij op de bank. Ze begon mij te pijpen zonder condoom. Het leek of ze heel haast had. Na 2 min pakte ze al het cd. Ik vroeg kan je meer pijpen en lijkt me ballen erbij en dat ze. Pijpen was normaal. Cd erom. Olie erbij en ze vroeg welke standje. Begon met doggy. Dat was erg lekker. Goede hoogte en mooie uitzicht. Haar kleine klont kan je lekker aan stoten. Goed lang genomen en bij elke stoot kreun ze me. Hoe sneller en harder je stoot hoe actief ze werd. Tussendoor riep ze come baby. Mooi niet. Haar omgedraaid en missio verder natuurlijk. Hup weer verder haar gepakt in haar nauwe kutje. Toen ik bijna wilde klaar komen. Deed ik cd eraf en trok me af en schiet ik me lading over haar kleine borsten. Ze keek omhoog naar mij met een glimlach. En was blij met mijn warme zaad. Babydoekjes erbij om schoon te maken en weer douchen. Tijdens aankleden werd al aangebeld en geappt. Volgende sta al klaar. Ze deed nog even open en vroeg of de volgende even aan de overzijde wilde wachten. Voor mij geen herhaling. Totally service was niet goed genoeg. Plus wat mojomaster zei over haar puistjes/rode vlekken is best wel ernstig/opvallend. Het is dat ik op late tijdstip nog terecht kan.
 
Dus omdat er een andere klant al wou komen, wilde zij jou snel afwerken zo te zien. Heeft zij de tijd wel volgemaakt? Dit heb ik ook een paar keer meegemaakt met raamdames, als iemand appt die bijvoorbeeld veel betaald en die staat op het punt te komen, dan willen ze jou altijdt zo snel mogelijk afwerken, omdat ze die klant misschien niet te lang willen laten wachten en het geld niet willen mislopen? Ik vind het ook niet fijn als je bezig bent met een dame en dat zij dan steeds bezig is met haar mobiel om een klant een bericht te sturen of te bellen. Ik vind dat je dat later moet doen inplaats van als je bezig met jou klant.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan