WHEM Ema Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze week zit ik in de geile flow en wil toch eens contact maken met Ema, heb haar reeds diverse maken geappt maar meer dan "Hi" en "adres" komt er niet meer uit.

Soms zeggen weinig woorden juist meer, dus ik appte haar "sex?". Dat begreep ze en stuurde me weer het adres door!

Ik vroeg nog "1 hour € 130 including blowjob without?" Ze antwoordde "Yes".

Tot slot vroeg ik, "you can make blowjob for 45 minutes?" antwoord was weer "Yes".

Dus tijdstip afgesproken en wederom ben ik te vroeg aangekomen. Geen reactie en 10 minuten later stuurt ze me naar een huisnummer aan de overkant om te zien of ik betrouwbaar ben. Uiteraard ben ik dat! Ik wou bijna al weggaan en stuurde maar voor de zekerheid een appje naar dat andere meisje Elena of ze tijd had (niet wetende dat ze samen in het appartement zitten) maar toen stuurde Ema me het huisnummer van aan de overkant (misschien zag zij of Elena dat ik Elena had geappt). Ik kwam boven aan en zag dat de mooie Ema op de website iets minder strak en mooi uit ziet. Ze zei dat ze Ema was en haar haar had geverfd, aangezien het donker was, kon ik niet 100% vaststellen dat ze diegene was van de website, ondanks dat ik de foto van haar liet zien op Kinky. Ja dat ben ik zei ze. Toen hoorde ik iemand in de woonkamer maar dat was haar vriendin, Elena dus, iets groter van formaat dan Ema maar exact dezelfde als op haar Kinky website.

Op naar de kamer en ze wou haar geld hebben. Ik gaf haar € 130 en ze zei dat het niet voor 1 uur was. WTF, we hebben net nog geappt! En ik liet weer haar website zien dat er €130 per uur stond. Ze liet een foto van nieuwe tarieven zien en stond €120 voor 45 min en €150 voor 60 minuten. Maar waarom nam ze dan €130 aan ipv €120? Aangezien ik een uur wou, gaf ik haar €20 extra onder de voorwaarden dat ze lang zou pijpen. Nou, dat kon ze niet, max 5 min pijpen zei ze en daarna neuken! Ik pakte het geld terug en zei, dan wil ik niet meer. Ze riep haar vriendin erbij en vroeg of zij mij langdurig kon pijpen! Nou, ze wil wel een uur gebeft worden, ik zei dan doen we 69 voor een uur! Nee, dat wou ze weer niet, dus ben ik vertrokken.

Ik had er gelijk geen zin meer in om verder te zoeken naar een dvp en bespaar zo €150 voor de volgende dvp die wel aan haar afspraken na komt.
 
Was het deze Elena https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7739383-elena#overview

of deze https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3019160-elena @Florin

En klopt het dat ze nu weer alletwee/drie in Amsterdam zitten guys?

Oplichting gaat me wat ver: Ze willen 150 voor een uur en vragen wat meer en bieden wat minder en Florin denkt er het zijne van en bedankt ervoor, wat zijn goed recht is.
Ok, misschien is hun aanpak niet super netjes, maar het is niet anders dan de gemiddelde raam-aanpak.
 
@ Knightrider: deze Elena zag ik:


Ik heb niet gezegd van oplichting maar ze beloofde landurig pzc voor €130 per uur, maar bij aankomst was dat toch €150 (welke ik dus accepteerde) maar ze kon maar slechts 5 min pzc. Dus wat doen we dan de overige 55 min? Zo lang kan ik niet neuken.
 
Laatst bewerkt:


De dame zit momenteel in Rimini. Ik geloof er niks van dat je haar te zien krijgt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan