WHEM Emilia, Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jongens toch, net langs geweest. Top avontuur. Als je van een geil wijf houd die echt een slet is in bed is dit je pick. Idd, gekke buurt maar ontzettend professionele sfeer in haar mooie studentenappartement binnen. Is het de mooiste dvp, zeker niet. Maar het is wel de geilste sex en pijpbeurt die ik ooit heb gehad. Bedoel ze heeft zelfs waterflesjes binnen staan, bood me een sigaret aan na mn eerste geluksmomentje zegmaar. Daarna lekker geklets, na 10minuutjes weer begonnen met tongen en ik heb haar daarna zo diep doggy geneukt kijkende in de spiegel. Ze gaat er helemaal voor. Dus als je gewoon een slet wilt die je helemaal uit elkaar kan trekken moet je deze appen. Voor een uur betaald, en een uur binnen geweest. If you like a busty hoe with a phat pussy this is ur adress.. xD wandel ze boys!
 
Zeker een dame die doet wat ze beloofd heb ik mogen ervaren. Maar ik miste zelf een stukje gevoel bij haar (persoonlijke klik). Verder is ze wel erg zorgzaam, inderdaad flesje water, sigaret (rooklucht hangt dus ook in de kamer), etc.maar aangezien het voor mij niet helemaal klikte blijft het bij één keer.
 
Hi! I don t know who is own the website or who can delete an account and pictures from here , But I wanna delete everything about myself , because I quit the job because of my medical problems and I don t wanna see anymore nothing about me and Netherlands .
Best regards, Emilia!
 
Terug
Bovenaan Onderaan