WHEM Emily, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karuba

Meubelstuk
Forumpionier
1.055
09/07/21
1.300
13
Dit keer geen 'new in the city' maar een 'sex legend is back'.

Heb ik haar dan eerder gemist? Maar wauw.. Hopelijk geen fake. Iemand ervaring?


@Omdatikhetlekkervind kan jou ook wel bekoren denk ik..
 
Foto's klopten half als ik het me goed herinner.

Werkelijkheid was wat fletser dan die mega-goede foto's. Maar volgens mij had niemand een 100% ervaring gemeld.
 
Ah Emily, deze dame herinner ik me ook nog. Op Hookers had iemand een review geschreven, als ik het me goed herinner was de service positief, maar in het echt was ze wel wat voller, maar dat kan je ook zien aan de foto's, die zijn erg zwaar bewerkt.
 
Ah Emily, deze dame herinner ik me ook nog. Op Hookers had iemand een review geschreven, als ik het me goed herinner was de service positief, maar in het echt was ze wel wat voller, maar dat kan je ook zien aan de foto's, die zijn erg zwaar bewerkt.
Thanks! Kun jij je nog voor de geest halen of ze gewoon 'iets' voller is of dat ze gewoon, platgezegd, een dikkerd is? Iets meer vet op het bot hoeft geen probleem te zijn namelijk maar ik haak af als ik 10 kg bij moet denken.
 
Heb die selfies nu dus op verzoek naar 7 mannen gestuurd en 4 zeggen dat is dus niet de dame van de profiel foto's, terwijl 3 mannen zeggen dat is dus wel de dame van de profiel-foto's alleen aanzienlijk minder glossy....nou weten we het dus nog niet zeker en blijkt dat glossy en realiteit soms flink kunnen verschillen haha....

Ik denk dat als iemand bij Emily langs gaat de waarheid in het midden ligt......maar wie is er al geweest?
 
Dat is prima, maar het lijkt er op alsof we er niet echt uit gaan komen.

Ze is hier nu bijna 2 weken en naast de oude kennis uit het hookers-tijdperk is er geen nieuwe info bij gekomen.

Ik heb haar nu 3x geapped en die apps lijken ongelezen te blijven en een reactie volgt sowieso ook niet.

De vorige keer had ik nog een aantal selfies gekregen, maar nu is er geen contact mogelijk. Zelf denk ik dat ze een iets minder aantrekkelijke look-a-like van de profiel-foto's is, maar dat het in praktijk mee kan vallen, daarom wilde ik gaan checken.....maar ja, als er niet gereageerd wordt.....

Ook raar dat niemand een goede danwel slechte ervaring heeft....5 of 6 mannen vroegen me in pb foto's te delen, maar blijkbaar is iedereen daarna toch afgehaakt.....
 
Ik had toen destijds een review over haar geschreven op Hookers. Kort samengevat; hele lieve en slimme meid waar je prima een gesprek mee kunt voeren. In het echt was ze wat voller dan op de foto's waarmee ze adverteert (dit was in oktober 2020) en ze had minder make up op. Service was ruimvoldoende, maar om haar een sex legend te noemen gaat mij wat te ver.

Nou ben ik wel benieuwd naar die selfies knightrider..
 
Ik had toen destijds een review over haar geschreven op Hookers. Kort samengevat; hele lieve en slimme meid waar je prima een gesprek mee kunt voeren. In het echt was ze wat voller dan op de foto's waarmee ze adverteert (dit was in oktober 2020) en ze had minder make up op. Service was ruimvoldoende, maar om haar een sex legend te noemen gaat mij wat te ver.

Nou ben ik wel benieuwd naar die selfies knightrider..
Ik pm ze je een dezer dagen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan