Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHangt misschien van je geldbeugel afIs 60 min dan eigenlijk niet wat kort?
Nu... had vanmiddag m'n eerste ontmoeting met Emily... Een afspraak van 90 min. En... dat was nog te kort! Wat een vrouw! Wat een inzet! Man! Wat was dat feest in bed!Hangt misschien van je geldbeugel af
Ik ben er vorige week langs geweest en het klopt wat Marco schrijft Top dame en haar prijs meer dan waardNu... had vanmiddag m'n eerste ontmoeting met Emily... Een afspraak van 90 min. En... dat was nog te kort! Wat een vrouw! Wat een inzet! Man! Wat was dat feest in bed!
Recensie volgt...
Ja! M'n volgende afspraak staat al vast!Ik ben er vorige week langs geweest en het klopt wat Marco schrijft Top dame en haar prijs meer dan waard
Idd, is echt een topper, tot nu staat zij met stip op 1. En volgens mij geniet ze er zelf ook van (of ze kan goed toneel spelen)Ik ben er vorige week langs geweest en het klopt wat Marco schrijft Top dame en haar prijs meer dan waard
Nu... als je haar 'lekkere plekjes' vind (dus wel wat moeite doen!)... Man! Dan zet je haar echt in 'vuur en vlam' hoor!Idd, is echt een topper, tot nu staat zij met stip op 1. En volgens mij geniet ze er zelf ook van (of ze kan goed toneel spelen)
Ja! Ik noemde haar 'Emily Tuesday'... en ze kon er waarachtig zelf om lachen!Ik bezoek haar al lang iedere dinsdag
Is en top dame
Goed om te horenIk ga al jaren naar Emily (artiesten naam)
Aparte band met dr gebouwd
Zeg Marco, is het "fun" inbegrepen - afhankelijk van de chemie - of vraag haar daar iets extra voor?Dinsdag dus voor het eerst Emily ontmoet in een leuke flat in het oude centrum van Antwerpen. En... Waw! Wat een sexy vrouw! Wat een passie en inzet! My kind of girl, for sure!
Aangekomen op de leuke kamer met ruim bed en inloopdouche. Pfffff! Wat is het warm! Gelukkig heeft ze wel een fan. Eerst opfrissen. Als ik terug in de kamer kom is Emily al poedelnaakt. Wat een figuurtje! Die wespentaille... die billen en benen! OMG! Alles wat een man maar wensen kan!
Had gevraagd voor 30min massage... met daarna een uurtje 'fun'. Nu... de massage was érg lekker! Zeker ook de 'teasing'. Ze gebruikt haar handen, nagels, borsten en hele lichaam. Ze gebruikt ook rijkelijk olie... en masseert lekker lang. Tegelijk relaxed en teasing... Geweldig ook hoe ze tijdens de body-to-body in je oor hijgt! En het was al zo warm!
Dan omdraaien. Man! Wat ze allemaal doet met haar handen! M'n pik pulst van genot! Dan neemt ze plaats bovenop mij. Waw! Dat uitzicht! Haar lichaam, één en al weelderige vrouwelijke rondingen, glimt van de olie! Zo waanzinnig sexy! En... voor je het weet zijn onze naakte geoliede lijven verstrengeld in een lustspel van plezier en genot! Grrrrrr! Wat een feest in bed! Wat een vrouw! Waanzinnig geil! En... ik die vond dat de massage al zo lekker was! Man! Wat een belevenis! Ben intussen natuurlijk al wel een en ander gewend... maar wat was dit weer een waanzinnig geile eerste ontmoeting! Bedankt Emily voor een geweldige tijd!
Herhalingsgevaar? You bet! De volgende afspraak met Emily staat al geboekt! (en gelukkig dat ze maar heel sporadisch ontvangt! Haha!)
Lees haar advertentie goed daar staat heel duidelijk dat er maar heel weinig massages zijn geweest dat ze kan herinneren dat het alleen een massage was.Zeg Marco, is het "fun" inbegrepen - afhankelijk van de chemie - of vraag haar daar iets extra voor?
Heb deze uiteindelijk moeten afzeggen door omstandigheden maar het zal er wel eens van komen hoorNa de vele positieve reacties heb ikook al afspraakje gemaakt. Ik ben benieuwd
Precies!Lees haar advertentie goed daar staat heel duidelijk dat er maar heel weinig massages zijn geweest dat ze kan herinneren dat het alleen een massage was.
Haar massage moet je zien als een voorspel en ik weet dat heel wat wandelaars het al moeilijk hebben om bij dat voorspel niet klaar te komen. Uiteraard hoort de echte fun bij elk bezoek erbij, er gaat geen massage voorbij zonder intiem dat hoort erbij en ze is zo professioneel dat iedereen dat krijgt
Alleen als je natuurlijk al uitgeteld bent bij het voorspel dan niet.. maar goed dan heb je je lol ook al gehad
Dat cadeautje wil ik ook wel uitpakken!Ja wat geef je jezelf als cadeautje op een verjaardag.
Emily bloot met een strik er rond leek mij een goed plan.
In de lokale erotiek winkel een blinddoek opgehaald en hiermee het cadeautje ingepakt en vervolledigd. Superzacht deze schoonheid overal gestreeld, geproefd, tegen de muur gezet en verwend. Zij vond dit prima.
Dan het bed gezocht.
Heerlijke GFE en haar in alle zachtheid op haar buikje liggend tot een hoogtepunt gebracht.
Haar gedraaid waarbij ik dan weer intiem gaande mijn eerste hoogtepunt bereikte en al de tijd van deze schoonheid heb kunnen genieten
Rollen omgedraaid nu zij masseuse.
Of ik op mijn buik of op mijn rug wilde was de vraag.
Verkoos op de rug dan kon ik al dit moois blijven bekijken
nogmaals hoogtepunt bereikt
dus.... 1-2
en deze keer heb ik gewonnen.
Is het dan een andere dame dan op de foto's van haar advertentie?Dame op foto is zuiders type terwijl zij Oost-Europees/Russisch zal zijn, ziet er beetje uit zoals de actrice van de film Nailin Paylin.
Ze staat vol met loeiers van tattoos, ik vond dit zeer misleidend. De piercing zit in haar navel. Haar lichaam is top notch, siliconen zie je wel duidelijk zitten.
Tantra massage is bij haar op je rug veel olie, geen speciale skill qua handbewegingen maar wel al snel tussen je billen teasen + bodyslides; er worden geen spieren gekneed. Je mag relatief snel omdraaien, direct olie op lid en dan even benen + borst aanpakken met haar boezem en lingam op volle sterkte zetten. Pmc is in sommige fases wat ruw. Bij 69 kwam ze goed los, daarna plichtsbewust drie standjes.
Was me geen 200 waard.
Oude foto's ? Vroeger zou ze dan olijfkleurige huid, licht krullend haar en geen tattoos hebben + de foto in de sauna is duidelijk bijgewerkt, bij anderen mogelijk hier en daar een kleurvlak. In 't echt toch meer trashy balkanmarina.Emily gebruikt wel degelijk haar eigen foto's!