Recensie Emily, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Klein pietje

Wandelaar
81
27/02/22
38
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emily-high-class-exclusive-tantra-massage-2.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Vorige week eens langsgeweest, man man wat een lijf heeft die, doet alles wat ze beloofd. Tantra kan je niet echt tantra noemen, heb nog nooit zo een lekkere pijpbeurt gehad. Herhalingsgevaar: moest ik de centen hebben, ging ik elke week terug 😵‍💫😵‍💫
 
Ben nieuw op dit forum, eigenlijk zelfs eerste reactie. Gewoon maar om te zeggen dat ik bovenstaande recensie volledig kan beamen. Zelf al veel bij Emily geweest. Mooi, inderdaad prachtig figuur (hier en daar wat aan toegevoegd), intelligent spreekt perfect Engels, maar vooral haar activiteit in bed; zalige erotische massage waarbij je al tot het maximum gestimuleerd wordt om dan nog over te gaan tot het echte werk. Vind het zelfs vreemd dat er zo weinig over haar staat. Ze komt al jaren elke dinsdag naar Antwerpen.
 
ze woont elders in belgie maar werkt alleen één dag per week in antwerpen (de dinsdag) de andere dagen werkt ze niet, ook niet ergens anders. als je wil afspreken moet je ofwel vooruit plannen bv week nadien of wel zien als ze in het weekend haar advertentie activeert dan wil dat vaak zeggen dat ze nog wat plaats heeft voor de volgende dinsdag als die niet geactiveerd wordt is haar agenda waarschijnlijk al vol voor die komende dinsdag, ze heeft een groot aantal vaste klanten wat maakt dat ze soms maanden niet hoeft te adverteren maar stuur dan gewoon een whatsapp voor een van de volgende dinsdagen
ik boekte altijd direct een nieuw afspraak paar weken later na een date wegens werk even moeten stoppen zal wsl vanaf augustus weer gaan afspreken
Ze is nu op vakantie tot einde juli
 
nee nee die hebben niets met elkaar te maken
ik ken Emily (37 jaar ) niet
ik ken Emily van deze rubriek vrij goed
maar als je beide advertenties leest zie je toch het verschil en het is echt niet zo moeilijk als een puzzel in Dag Allemaal van zoek de zeven verschillen.
waar de Emily (37 jaar ) geen sexuele handelingen aangeeft
geeft de Emily waar deze rubriek over gaat aan dat er zelden een massage voorbij gaat zonder verder te gaan erger nog ze kan zich niet herinneren dat het ooit bij een massage alleen gebleven is.
De Emily van deze rubriek geeft massage, ze geeft een supermassage die al bijzonder erotisch is waarbij het voor de klant al moeilijk is om zich in te houden om dan nog eens over te gaan naar het "echte werk" .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Se is equally top and equally must to visit
 
na bijna twee maand dat het niet mogelijk was vanwege werk af te spreken op een dinsdag eindelijk terug bij Emily.


Verder gegaan waar we twee maand geleden gebleven waren wisten alleen niet meer wiens beurt het was om wie te verwennen. Nog even gedacht muntje op te gooien maar dan toch maar zelf besloten het initiatief te nemen om massage aan haar te geven en dan zowel haar als mezelf tot een spetterend hoogtepunt te brengen in.
Volgende keer weer aan haar kijk er alvast naar uit.
 
Ben nu een aantal keren bij haar geweest ( Emily High class excl tantra ) en het is een absolute kanjer. ze is mooi, lief, prachtig lichaam, weet heel goed waar ze mee bezig is en doet dit bewust 1 dag en met een doel. ik vind het top en is een absolute favoriet van me geworden.
haar massage is vaker bijzaak dan hoofdzaak, maar dat vergeven we haar....
 
Ben nu een aantal keren bij haar geweest ( Emily High class excl tantra ) en het is een absolute kanjer. ze is mooi, lief, prachtig lichaam, weet heel goed waar ze mee bezig is en doet dit bewust 1 dag en met een doel. ik vind het top en is een absolute favoriet van me geworden.
haar massage is vaker bijzaak dan hoofdzaak, maar dat vergeven we haar....
Nu, ja... 'interactieve massage' is ook leuk he!

En... afspreken met deze dame gaat idd vlot! M'n eerste afspraak staat vast!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emily-exclusive-tantra-massage.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb ondertussen ook de kans gehad om mij eens door haar "onder handen" te laten nemen.
Ze is wel degelijk een absolute topper. Een prachtig slank, gespierd lichaam dat ze perfect gebruikt tijdens de lange B2B-sessie.
Ze spreekt ook prima Engels, dus had ook een fijne conversatie met haar.
Voor mij was het massage-teasing gedeelte het fijnste. Ze verstaat de kunst om de spanning op te bouwen tot je bijna op ontploffen staat, inclusief héél veel olie en gehijg en kusjes in je hals/oor, om daarna de boel af te werken met pmc en nmc in cowgirl.
De vele olie spoel je overigens makkelijk weg onder de prima douche.
Ze is aan de prijs met haar 200€ voor een uur, en ook het parkeren in het centrum van Antwerpen is niet je dat (je moet eigenlijk een betaalparking in nu), maar mij ziet ze zeker nog terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan