Recensie Emily, Brugge 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alex966

Wandelaar
58
08/12/21
53
12
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emily-hot-oil-massage.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Emily hot oil massage in Brugge komend van het Verenigd Koninkrijk.
Enkele correcties :
Ze masseert enkel je rug met een wrijftechniek waar je niet wild van wordt
Ze is Hongaars en leert Engels (mss is daar iets lost in translation gegaan in haar advertentie)
Een hele mooie boezem en ze heeft wat geduld hoewel ze om de enkele momenten vraagt waarom je nog niet klaargekomen bent.
Ze kust ook niet en je mag haar eigenlijk niet teveel aanraken, zeker niet in de intieme zones.
Pijpen met condoom deed ze wel volle overtuiging - zeker een pluspunt.
De prijs was correct - het was er niet superproper.
Dus.... keer ik tevreden terug....
Nee :)
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emily-hot-oil-massage.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na wat heen en weer berichtjes op WhatsApp afgesproken met deze dame. Mooie verschijning, vriendelijk en verzorgd. Dame met
Hongaarse identiteit ontvangt op een kamer, vermoedelijk in een pand waar meerdere dames actief zijn, echter wel allemaal in hun eigen kamer. Kamer was proper. Verse handdoek op bed en als opwarmertje rug-massage gekregen, gevold door een stukje van mijn benen en nu en dan eens een aanraking aan de balzak. Voelde goed aan, zachte handen die zonder al te veel druk over mijn lichaam gleden. Na tiental minuten mij mogen omdraaien en begonnen aan voorzijde. Wat gestreel in de omgeving van mijn soldaat die ondertussen zich al goed gerecht had en dan in de aanval. Eerst wat handwerk, vervolgens condoom over mijn stijve penis, mond eromheen en pijpen maar. Ik moet zeggen dat ik in het verleden reeds betere pijpbeurten heb gekregen. Emily deed haar best, maar voor mij mag het best iets steviger gebeuren, zodat ik er iets meer aan beleef. Omdat de pijpbeurt iets te braaf werd gegeven was er van klaarkomen geen sprake. Dan maar gevraagd aan de dame om op mij te komen zitten. Na wat geklungel door haar om mijn stijve penis, inclusief regenjas en glijmiddel, in haar poesje te droppen, slaagde ze er toch nog in om mijn soldaat te laten plaatsnemen waar hij hoorde. Ook nu moet ik helaas zeggen dat ik al door andere dames beter bereden ben geworden, hier vond ik de inspanning die werd geleverd opnieuw wat aan de magere kant, maar het goede nieuws is dat ze me wel klaar deed komen. Vervolgens nog wat massage vooraan gekregen terwijl de dame wat vertelde en ik naar hartenlust haar borsten en lichaam mocht strelen. Mijn verzoek om haar nog een tweede keer te penetreren werd helaas afgewezen wat ik jammer vond, gezien mijn tijd nog niet verstreken was. Ook handmatig wilde ze mijn soldaat niet meer laten spuiten. IK had 45 minuten geboekt en deze tijd heeft ze dan ook volledig opgemaakt, wat een pluspunt is. In haar berichtje stond ook duidelijk te lezen dat pijpen steeds met condoom gebeurde. Zelf ben ik meer fan van pijpen zonder condoom gezien je dan nog meer kan genieten. Ondanks er staat in haar advertentie 'meerdere orgasmes' is ook dit helaas niet correct. Ondanks er ook in haar advertentie staat dat ze Nederlands spreekt heb ik daar alvast niet veel van gemerkt. Conclusie: Lieve, verzorgde, goed uitziende dame die je meteen een rustgevend gevoel heeft. Wie echter wat steviger werk wil tijdens zijn bezoek, zou ik echter niet aanraden hier langs te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan