WHEM Emily, Lummen (voorheen Diest)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er intussen geweest. Aangename dame, die inderdaad veel babbelt over vanalles en nog wat. Mij stoorde dat niet. We hebben wel even samen moeten lachen met de vele geluiden van de kamer naast ons. De massage was goed, het body2body gedeelte ook. Ze doet inderdaad alleen maar handjob, maar dat doet ze wel goed. Terwijl ze dat doet mag je haar ook aanraken. Na de happy end kwam ze nog even gewoon langs me liggen wat napraten vooraleer we in de douche gingen. Ze helpt je met alles, inzepen, afdrogen,.... She likes to pamper :p Ze is absoluut geen klokkijkster, dus dat is wel een dikke topper. Als ik nog eens in de buurt ben ga ik wel terug.
 
Ik ben er intussen geweest. Aangename dame, die inderdaad veel babbelt over vanalles en nog wat. Mij stoorde dat niet. We hebben wel even samen moeten lachen met de vele geluiden van de kamer naast ons. De massage was goed, het body2body gedeelte ook. Ze doet inderdaad alleen maar handjob, maar dat doet ze wel goed. Terwijl ze dat doet mag je haar ook aanraken. Na de happy end kwam ze nog even gewoon langs me liggen wat napraten vooraleer we in de douche gingen. Ze helpt je met alles, inzepen, afdrogen,.... She likes to pamper :p Ze is absoluut geen klokkijkster, dus dat is wel een dikke topper. Als ik nog eens in de buurt ben ga ik wel terug.
Vraag me nu af hoe lang je op een reactie van haar moest wachten?
Vanmorgen appje erheen gestuurd, gezien dat ze inmiddels diverse keren on-line was maar een reactie blijft uit, vinkjes blijven ook grijs, dus geen idee of ze het gelezen heeft?
Ernstig benieuwd naar haar iig. 😇
 
Bij mij bleven de vinkjes altijd grijs, ze zal waarschijnlijk de leesbevestiging hebben afgezet. Ik kreeg wel vrij snel antwoord, binnen het half uur. Nu als ze bezig is laat ze de gsm aan de kant liggen. Ik heb dat ding niet 1 keer gezien of gehoord. En haar uren zijn iets uitgebreider dan wat ze in haar advertentie schrijft heb ik gemerkt ;)

Zag nu net wel nog in haar advertentie staan dat je netjes een bericht moet sturen, dus ik weet niet wat je gestuurd hebt? Maar misschien is dat het probleem? En anders eventjes geduld zou ik zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Zag nu net wel nog in haar advertentie staan dat je netjes een bericht moet sturen, dus ik weet niet wat je gestuurd hebt? Maar misschien is dat het probleem? En anders eventjes geduld zou ik zeggen.
Bericht was gewoon netjes, vrij kort en to the point.

Vanavond inmiddels wel reactie gekregen dus, idd grijze vinkjes maar wel gelezen dus.
Ze verontschuldigde zich vanwege haar late reactie, reden was dat ze al vol zat geboekt, nu gaf ze op wanneer ze wél kon ontvangen. (y)

Vooralsnog gereserveerd voor aanstaande vrijdag, ben erg benieuwd. :love:
 
Ondertussen ook langsgeweest. Licht ontgoocheld. Dame was toch veel ronder of gedacht, maar misschien te hoge verwachtingen. Wel aangename dame in de omgang, en doet haar best wel
 
Vreemd. De dame is in het echt inderdaad minder glamoureus dan op de foto's, ook al zijn die wel degelijk vrij recent en van haar. In werkelijkheid is ze meer girl next door. Maar veel ronder dan gedacht? Hebben wij dezelfde dame gezien? Bij mij was ze gewoon slank, met rondingen op de juiste plaatsen...
 
Vreemd. De dame is in het echt inderdaad minder glamoureus dan op de foto's, ook al zijn die wel degelijk vrij recent en van haar. In werkelijkheid is ze meer girl next door. Maar veel ronder dan gedacht? Hebben wij dezelfde dame gezien? Bij mij was ze gewoon slank, met rondingen op de juiste plaatsen...
Ik wacht geduldig op een antwoord van haar. Ga dan sowieso direct 1 of 2 afspraakjes maken.

Meer girl next door look? Daar heb ik absoluut niks tegen. Zolang het de persoon van op de fotos is.
 
Vreemd. De dame is in het echt inderdaad minder glamoureus dan op de foto's, ook al zijn die wel degelijk vrij recent en van haar. In werkelijkheid is ze meer girl next door. Maar veel ronder dan gedacht? Hebben wij dezelfde dame gezien? Bij mij was ze gewoon slank, met rondingen op de juiste plaatsen...
Slank zou ik ze niet noemen, maar idd ook niet dik...elk zijn smaak he😉
 
Ondertussen ook langsgeweest. Licht ontgoocheld. Dame was toch veel ronder of gedacht, maar misschien te hoge verwachtingen. Wel aangename dame in de omgang, en doet haar best wel
Het is natuurlijk met welke verwachtingen je gaat. De foto's zijn duidelijk van een fotoshoot, dan zien alle vrouwtjes er op hun best uit ;) Nu ze zit er zelf wel mee in dat ze iets molliger is. Als model vindt ze zichzelf veel te dik, maar ikzelf vond het toch allemaal heel goed meevallen.
 
Het zijn nochtans wel haar eigen foto's, dus fake zou ik het niet noemen. Maar een niet-modellenshoot foto zou wel interessant zijn ja.
Ze zijn zo getrukeerd als iets. Op foto een graatmager meisje met lange benen, in het echt is ze klein en beetje mollig zelfs. En niks make up op de date. Dat scheelt natuurlijk ook. En haar massage was maar povertjes
 
Ze zijn zo getrukeerd als iets. Op foto een graatmager meisje met lange benen, in het echt is ze klein en beetje mollig zelfs. En niks make up op de date. Dat scheelt natuurlijk ook. En haar massage was maar povertjes
Graatmager op de foto's??
Brilletje nodig volgens mij. :geek:

Ze is voller ja in werkelijkheid, wordt aan gewerkt begreep ik.
En massage povertjes? Dan heb ik geboft vermoedelijk. :love:
 
Er is één foto waarop ze echt wel graatmager is, maar die is duidelijk wat bijgewerkt richting graatmager, anderzijds is dat ook el de minst aantrekkelijke foto (in mijn ogen alvast).
Er wordt aan gewerkt ... bedoel je dat ze op dieet is/gaat of dat er operatief wordt ingegrepen?
Ze ziet er goed uit vind ik en als de realiteit "iets voller" is dat ziet ze er voor mij ook nog goed uit.
Ik las je recensie en heb ervan genoten dus ik begrijp niet goed dat een ander de massage povertjes vindt. Maar misschien is de kwaliteit soms anders door welke reden dan ook.
 
Emily heeft gewoon een knap figuur. Mollig is zwaar overdreven. Graatmager is ze idd gelukkig niet. Ze genereert bij sommigen bepaalde verwachtingen door die glamour foto's (toegegeven, niet ideaal als je op de date de girl-nextdoor bent) en als die verwachtingen dan niet bereikt worden, dan zijn ze blijkbaar gefrustreerd en moeten ze overdreven negatief komen doen. De foto's zijn ondertussen wat gedateerd, maar zeker niet getrukeerd behalve de standaard fashion-photoshoptechnieken. Het is niet dat ze van een dikkerd in photoshop een slank fotomodel hebben gemaakt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan