WHEM Emily geile blonde meid Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame in kwestie is niet betrouwbaar. Lastig afspraken mee te maken. Zeer wantrouwend, gooit je zeer snel op de blok. Met een ander mailadres een nieuwe afspraak weten te maken. Kwam niet opdagen. Ze doet wat ze maar wilt en waar ze zin in heeft. Laat niks weten als ze niet meer komt. Maar als het andersom is en je meld je netjes af, ben je geblokt. Tevens heb ik deze foto's op instagram (kelstravelvibes) gevonden en ze zit op de amigos app (ze is te vinden op feestjes in Rotterdam). Ze is niet moeilijk te vinden. Maar het kan dus zijn dat deze foto's gejat zijn. Ik spreek haar hier niet op aan als ik haar zie. Dus ik weet het niet. Uit discretie. Maar ze oogt een luxe levensstijl erop na te houden. Dat pleit weer voor het werk in deze industrie.
 
Een afspraak met haar gemaakt adres doorgeven en alles was goed. Ze beloofde te komen zoals afgesproken echter de dag van afspreken (vandaag) overal op offline of geblokkeerd.

Mailtje gestuurd en kreeg zowaar reactie met.

Sorry kwam wat tussen we spreken het nieuwe jaar af

Mensen echt links laten liggen ze is toxic!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan