Recensie Emily, Hulst/Bekkevoort 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mylome

Wandelaar
31
13/10/21
27
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/emily-379/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ben zo een 2 weken geleden naar deze meisje geweest in hulst (nl)erotheek freya...was een zeer aangename date. Een mooie jonge,skanke hollandse dame...zeer goeie gfe gehalte. Mijn date was top kan ik zeggen. Maar heeft ook een andere zijde...namelijk de afspraken diet zij zelf niet. En zoals bij al de meisjes die in hulst /bekkevoort/ boom enz werken hebben ze een dezelfde pooier of paar mannen die dat allemaal regelen. Nu mijn 2de date geregeld in bekkevoort. In hulst was ik spontaan binnen gewandeld en ze was toevallig vrij en gedate. Maar un bekkevoort dus een afspraak gemaakt via whatsapp. Dacht dat zij dat ook zelf was. Om 18u30 afgesproken. Eens ter plaatse kreeg ik bericht dat ik tot 19u moest wachten. Dus maar gewacht tot 19u. Een bericht gestuurt...geen antwoord. Om 19u15 nog gestuurt geen antwoord meer. En op de parking zag ik nog zeker 3 mannen die ook aan het wachten waren waarschijnlijk voir dezelfde dame. Ben ik dan maar terug weggereden. Wil maar zeggen als jullie een afspraak maken via whatsapp en in bekkevoort dan zit de kans groot da je of later binnen komt oftewel helemaal niet. Die afspraakmaker is een klootzak gwn waar hij nijs van aantrekt. Vund dat geen manier van werken. Alhoewel het meisje zelf zeer goed en eerlijk is
 
is bekend probleem!
Ze maken altijd meerdere afspraken tegelijk, kans is zeer groot dat je er voor niets staat te wachten, vermijden deze oplichters.
 
Heeft iemand nog nieuws van Emily? Wat een zalige meid was dat zeg! Ondanks wat negatieve reacties was ze voor mij top. Dus als iemand nieuws heeft over haar...
 
Die laatste Emily is een Roemeense die voorheen al onder diverse namen werkte, zoals bijvoorbeeld Eva. Bekend blijkbaar in het condoomloze circuit. Die Eva/Emily etc. is absoluut niet de blonde Hollandse Emily die bij Freya heeft gewerkt. Als iedereen met dezelfde naam ineens dezelfde persoon zou zijn, was de wereldbevolking flink kleiner.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan