WHEM Emma, Alkmaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand haar al eens thuis ontvangen? Ik overweeg een afspraak, maar ben toen ze nog ontving een aantal keer bij haar thuis geweest. Dan weet je dat ze "klaar" is als je aanbelt. Gaat er veel tijd verloren aan het hele aankomen/betalen/opfrissen-gedeelte? Blijft ze echt de hele afgesproken tijd?
 
Heeft iemand haar al eens thuis ontvangen? Ik overweeg een afspraak, maar ben toen ze nog ontving een aantal keer bij haar thuis geweest. Dan weet je dat ze "klaar" is als je aanbelt. Gaat er veel tijd verloren aan het hele aankomen/betalen/opfrissen-gedeelte? Blijft ze echt de hele afgesproken tijd?
Hi, Emma hier!
De afspraken bij jou thuis zijn hetzelfde als wanneer je bij mij zou komen.
Enige verschil is de locatie.


Xx Emma
 
Heeft iemand haar al eens thuis ontvangen? Ik overweeg een afspraak, maar ben toen ze nog ontving een aantal keer bij haar thuis geweest. Dan weet je dat ze "klaar" is als je aanbelt. Gaat er veel tijd verloren aan het hele aankomen/betalen/opfrissen-gedeelte? Blijft ze echt de hele afgesproken tijd?
Hi, Emma hier!
De afspraken bij jou thuis zijn hetzelfde als wanneer je bij mij zou komen.
Enige verschil is de locatie.


Xx Emma
 
Heeft iemand een idee waar Emma gebleven is? Ze heeft kort weer even thuis ontvangen, vertelde toen dat ze zou gaan verhuizen, ontving toen alleen nog maar stelletjes..... heeft iemand haar onlangs nog bezocht?
 
Hey, ik ben vorige maand nog bij haar geweest op haar nieuwe locatie ze ontving eerst in de Weere en nu zit ze in Alkmaar op een vele betere locatie.

Je krijgt zeker waar voor je geld heerlijk dame is het.
 

Deze link moet werken en anders zelf even zoeken Emma uit Alkmaar eerste foto is een zwart witte met haar op een bed mooie prangende borsten.

4 reviews mijne zojuist afgewezen ivm te weinig inhoud dus bij een bezoekje en je overweegt een review te plaatsen zien ze graag een 10delig werkstuk over hoe geweldig ze is
 
Gisteren bij Emma geweest.
Over smaak valt te twisten maar ik vond Emma een knappe vrouw met een voller lichaam (waar ik zelf wel van hou).
Goede borsten en de locatie is wat mij betreft prima.
Ze neukt wel erg lekker en pijpt ook fijn en enthousiast (wel jammer dat het met condoom is want ondanks de dunnere condooms is het toch ietwat gevoelloos).
Emma is een prettige vrouw waarbij je je (ik in ieder geval zeker) erg snel op je gemak voelt, het gaat erg natuurlijk.
Een minpunt is dat ik het wel veel geld vond voor wat je ervoor krijgt.
Evengoed streep ik Emma wel met een goed gevoel en plezier door op mijn "to-do" lijst :)
 
Is er recent nog iemand bij Emma geweest? Ze reageert helemaal niet meer op appjes en het lijkt alsof de locatie in Alkmaar ook alweer is opgedoekt. Ik heb haar met veel plezier een aantal keer bezocht, maar als je sneller uit een gemiddelde escaperoom komt dan contact met een dvp krijgt, gaat bij mij de lol er wel vanaf.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan