Recensie Emma, Amsterdam 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou geen reden moeten zijn natuurlijk.
Wel heb ik dat ook wel eens hoor, bij deze (en andere) booker(s). En anderen hadden het er ook over. Soms wordt er direct gereageerd, vaak later en -helaas- soms helemaal niet 🤷🏻‍♂️
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
I visited Emma recently but it was disappointing a little bit. She has definitely beautiful face (especially eyes) and nice booty but she was sleepy, wearing pajamas without make up. It was not a very early time (around 4pm). She definetely did not have willing to have an appointment at that time. She didn't wanna have chit chat and send me to shower immediately. That made me nervous and turned me off.

I had an appointment Jessica before (who has the same booker). She was definetely better than Emma with her energy.
 
Ah ja, je had dat idd eerder benoemd @limosa ! Lijkt me sterk dat dit een actuele foto is, maar eej...alles kan hè.

Dan was dat blonde vlashaar dus ook niet "echt" 🙄 Vind dat zwarte haar wel lekker eigenlijk, icm haar bloedmooie ogen.
 
Ik kan nu met honderd 100% zekerheid bevestigingen dat ze het haar donker geverfd heeft. Verder is ze van zichzelf wat lichter bruin,
en heeft ze binnenkort donkere extensions. Ik denk dat dat heel mooi gaat worden, een beetje prime Megan Fox. Ook heeft ze wat plakplaatjes erbij, en is de sex nog steeds heel lekker.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gezien de lovende recensies een poging gewaagd. De laatste recensie was hetgeen waar ik bang voor was, een uitgeputte Emma die al flink heen en weer is gegaan. En helaas was dat het geval. Dame nam niet eens de moeite voor fatsoenlijke hygiëne. Ze was niet fris, ze was niet leuk en ze was niet goed.

Onvoldoende.
 
Deze dame ziet er prachtig uit maar helaas niet meer beschikbaar ondanks dat de advertentie wel online staat (Geen reactie via whatsapp).

Mocht iemand soortgelijke dames kennen hou ik mij aanbevolen, mag ook via PB.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan