Recensie Emma/Bella ,Breda priveontvangst 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.157
39
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/3338705-emma
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
deze dame is er weer eentje met 2 advertenties..namelijk deze
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/3338705-emma.. en deze
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/2467465-bella
en natuurlijk had ik beter moeten weten..maar anaal stond op het menu en mevrouw had een leuke uitstraling op de foto's ..wel iets steviger gebouwd..maar daar had ik op dat moment geen bezwaar tegen..
had al een paar dames geappt ,en op een paar na geen respons of een simpel 'hi baby' daarna niks meer..
eigenlijk ook geen tijd en zin om nog uren te klooien met van alles en nog wat ..
dus concreet met 'Bella' afgesproken..in perfect engels natuurlijk..in mijn gedachten was ik al helemaal los op haar kont..
affijn naar een plek gedirigeerd op de rand van het centrum (een singel dus)..betaald parkeren daar ..het zij zo..
dame ontvangt in een studenten bovenwoninkje
en bij aankomst IS ze het dus wel..enkel alweer. plus een kilo of 15 ,foto 3 uit de Emma advertentie had perfect geweest bijvoorbeeld..maar zo ziet ze er dus niet (meer)uit
bij binnenkomst blijkt ook dat ze geen Engels spreekt..dus app je met een tussenpersoon..een klein beetje Engels lukte nog wel ,maar volzinnen..dat werd hem niet..
toen ik bij het afrekenen begon over anaal was dat ineens niet meer mogelijk..'not today' 'too much yesterday'.. was het antwoord..
had eigenlijk weg moeten gaan.. maar ja ..was er nu toch dacht ik..
nou had ik nog geen woord Spaans laten vallen en ze had al medegedeeld dat ze colombiaans was..
ik hoorde haar zoiets fluisteren als 'los hombres siempre quiren lomismo'.. 'kerels willen maar 1 ding'..of in die trant..
onderwijl neuriede ze wat mee op Salsa muziek vanaf Youtube..was eigenlijk niet met mij bezig..
pijpen kon enkel met condoom..en zeker toen ik vroeg ofdat ze de muziek iets zachter wilde zetten ,en ofdat ze ook zonder pijpte ..maar dan in het Spaans...'Tu tambien chupas sin goma?'...contra extra?..
ze schrok zich helemaal kapot,,,die had ze niet aan zien komen..de sfeer veranderde gelijk..'why you talk espanol?,you speak espanol?'..'me no like'..tsja dat snap ik..ze had ondertussen nog wel meer gebrabbeld in het spaans ,wat ik niet kon verstaan..dus ook niet ga delen..
dus viel ze stil..moest maar op bed gaan liggen en dan zou ze me wel verwennen..dame zei niks meer ..en desondanks kreeg ik wel een goed hand en blowjob van haar..
na een minuut of 10 kreeg ik wel het gevoel dat het kwade gevoel gezakt was bij haar..
kreeg zelfs complimenten over mijn gereedschap..en kreeg de keuze .ik mocht over haar tieten spuiten of haar neuken..ik was dat kamertje met de verwarming op standje sambal allang beu ,dus koos voor het eerste..
'parate al lado del cama...rociame!..éntiendes?..oh jazeker..'ga staan en spuit over me'..
en terwijl ze aan mijn gun trok..knalde ik haar hals ,schouder en tieten onder..kon ze wel mee lachen..maar schoot als een speer naar de douche..ik kreeg doekjes van de Etos
toen ze terug kwam, begon ze meteen in het Spaans en dat ik dat had moeten zeggen..anders had ik niet binnen gekomen..was niet netjes van me..etc etc..
toen confronteerde ik ze dus met de dubbele ad en namen op Kinky..liet ik zien op mijn telefoon ..ontkende ze eerst nog..en dat ging toen dus niet meer..
tsja de 'dinero'..hollanders hebben veel geld schijnbaar..en als ze geil zijn doen ze alles..daar kwam het op neer..
ik kreeg daar weer wel een soort van minachting vanuit haar kant van..
heb me aangekleed en ben hem gepeerd..
dus heren..wees gewaarschuwd..overigens denk ik dat mevrouw sowieso geen anaal doet..niet ayer ook niet hoy of manana..dat is ook enkel een lokkertje..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan