Recensie Emma (Bella donna), Ardooie 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Belg

Newbie
17
26/01/24
12
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/onze-hostessen/emma
Totale kosten (in euro)
130
Afgesproken met Emma en ze kwam binnen en ik zag onmiddellijk, dat wordt hier een toffe date. Het is een toffe dame met een goedlachs gezicht. Zou uw buurvrouw kunnen zijn, geen opgesmukte madam maar een mooie toffe girl nextdoor.

Na het obligate wasje zijn we op bed beland en begonnen we met een tongkus. Toen ben ik via haar mooie borsten naar beneden afgezakt om haar uitgebreid te beffen. Ze genoot ervan en gaf ook aan wat ik moest verder doen. Toen hebben we de rollen omgedraaid en nam ze mijn soldaat in de mond. Het was echt een heel goede pijpbeurt, en ik kon haar hoofd vastnemen om hem wat dieper te duwen. Ze nam hem dan heel diep en echt op een lekkere manier. Een van de betere pijpbeurten die al meemaakte. Dit allemaal afgewisseld met tongkussen alsof het uw nieuw lief is.

Toen begon zij bovenop mij en mijn soldaat verdween lekker vlug. De D-cup ging heel mooi op en neer. Ik kon er met mijn handen niet afblijven en ze gaf de indruk dat ook leuk te vinden. Toen hebben we de rollen omgekeerd en heb in het in missionaris afgewerkt.

Ja, herhalingsgevaar is er zeer zeker.

Terug
Bovenaan Onderaan