Recensie Emma, Dordrecht (vh Delft, Rotterdam, Apeldoorn) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Omdat ik hier dingen lees die ik zelf anders heb ervaren, voel ik de noodzaak om mijn weergave te geven van mijn ervaringen met Emma. Dus niet om een discussie te ontketenen, maar ik vertel wat ik heb beleefd.

Enige dagen geleden heb ik haar voor het laatst gezien en vond haar prima in haar vel zitten. Zowel letterlijk als figuurlijk.
Het is een dame met goede, positieve energie en ze communiceert en handelt met respect naar mij als klant.

Het is soms inderdaad lastiger om haar via Whatsapp te bereiken, omdat ze misschien niet continu haar telefoon in haar handen heeft. Maar ze reageert over het algemeen wel, al is het dan wat later.

De foto's in de advertentie komen wat mij betreft wel degelijk overeen met de persoon Emma.
Kortom: ze is leuk; heeft een goede vibe en ze is betrouwbaar gebleken voor mij.

Ik denk dat het niet goed mogelijk is om altijd met iedereen een goede klik te hebben, dus het kan zijn dat mensen minder goed met iemand anders kunnen omgaan. Maar ik heb de ervaring van meerdere betrouwbare dates met haar en heb prima uren gehad.

En mensen hebben het hier over een buikje, maar dat is mij absoluut niet opgevallen. Ze ziet er echt uitstekend uit (zeker geen overgewicht en geen BMI boven de 23).
Ik sluit mij aan bij beide berichten hierboven, van zowel Krimson en Klasse1, ik heb dit op dezelfde manier ervaren.

Ik hoop snel weer, af te spreken, als het weer het toelaat.

Terug
Bovenaan Onderaan