Recensie Emma, Felina, Zaventem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geil Konijn

Vaste klant
175
22/04/22
8.050
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://felina-massage.be/produit/emma/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje geleden Emma geboekt (net voor de verhuis van het huis naar een ander adres in Zaventem). Emma wordt op de site omschreven als 30 jaar en de foto's laten een normaal tot mollig postuur zien. Zoals zoveel in de branche is dit met een korrel zout te nemen: je kan makkelijk anderhalf decennium bijtellen (dus een flinke MILF) en je moet je ook verwachten aan een heel mollig lichaam (kledingmaat 2 of 3 meer tov foto's). Voor mij geen probleem, maar je moet het wel weten, vind ik. Advies voor het huis: wees hier wat realistischer in en werk de foto's minder bij.
Verder over het algemeen wel positief: echte GFE ervaring bij een MILF. Emma geeft je veel aandacht en probeert je te plezieren zoals je het wenst. Haar volle boezem (natuurlijke DD) voelt hemels zacht aan en ze heeft zalige tepels die je flink mag verwennen. Zoenen/tongzoenen als bij vriendin. Pijpen doet ze goed en ook diep van tijd tot tijd (PZC). Geneukt cowgirl zodat ik ook die zalige tieten kon bewerken. Achteraf massage die wel ok was.
 
Heb Emma woensdag ook een bezoekje gebracht. Volledig akkoord met het verslag hierboven. Lieve dame, geeft je de volle aandacht en doet haar best. Aanrader voor wie niet op zoek is naar een jonge pop, maar een GFE ervaring met een 40+ MILF kan smaken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan