Vandaag ben ik ook eens tot bij Emma geraakt in Kortrijk.
Het afspreken bleek wat moeilijk te gaan. Ik had dinsdag al contact met haar en was eigenlijk gisterenavond afgesproken. Gisterenmorgen haar dan een berichtje gestuurd om nogmaals te bevestigen en het adres te vragen. Berichtje leek niet geleverd te worden. In de namiddag nog een berichtje (Whatsapp), dan een sms, dan eens bellen. Nergens gehoor. Uiteindelijk contacteerde ze me zelf deze morgen via Whatsapp, maar met een ander telefoonnummer. Bleek dat ze van telefoonummer veranderd was tussen ons moment van afspreken en van afspraak. Soit, ze gaf aan nog tot kort na de middag in Kortrijk te zijn, ik dus vlug nog afgesproken.
Ik wist niet goed wat te verwachten, maar ben wel grote fan van massages omdat ik dit veel sensueler ervaar. Elk wat wils.
Ze begon dus aan een uitgebreide massage, typisch eerst aan de achterkant. Zeer aangenaam, eerst lekker los masseren (dus geen gewrijf, maar wel behoorlijk stevig), met veel B2B ertussen waarbij ze gretig haar twee troeven uitspeelde. Echt heel veel variatie, wat het leuk en verrassend hield. Plots deed ze iets wat mij enorm triggerde: met haar nagels ging ze heel zacht over gans mijn lichaam, waarbij ik mij echt moest inhouden om niet in een lach te schieten. Over mijn benen, mijn bekken, mijn rug, armen, nek, tot in mijn haar. Ik focuste mij om het kriebelende gevoel te ondergaan, en zo werd het een intense beleving die mij diep raakte. Ze teasde niet veel, maar dat gaf niet, want er kwam meer.
"You may turn arround", fluisterde ze in mijn oor. Terug begon ze me helemaal te masseren van kop tot teen (eigenlijk andersom, maar je begrijpt me), opnieuw met veel B2B en nu ook behoorlijk wat eye-gazing. Daar kik ik op, ik kan uren in iemands ogen staren. Ze zoent inderdaad niet, maar passeerde telkens met haar lippen net boven de mijne, wat de spanning alleen maar verhoogde. Het teasen werd dan langzamerhand opgedreven, soms gepaard met lekker knuffelen. Teasen ging over in edging, wat ze heel plezant vond, want telkens ze onderbrak, omdat ik te dichtbij kwam, moest ze eventjes lachen. Zo heeft ze mij verschillende keren heel dichtbij gebracht, een enkele keer dacht ik zelfs dat ik het niet meer ging houden. Maar nee, ze voelde perfect aan waar het kantelpunt lag.
En dan kwam ze tegen mij aan liggen, weerom in een warme knuffelpositie, en fluisterde ze zacht "you may cum". Ik heb daar een orgasme gekregen zoals ik nog nooit één heb gehad. Nog voor ik mezelf bevuilde, secondenlang, zinderde het door mijn lijf, van kop tot teen. Ze bleef ook doorgaan, enige tijd nadat ik de eindmeet had bereikt.
Achteraf nog een leuke babbel gehad, dat we allebei blijkbaar meer fan zijn van het sensuele in massages, over de komende feestdagen, ... Emma is een leuke dame, heel open, gepassioneerd, lief, goedlachts.
Ze vertrok na mij op weekend en is vanaf volgende week terug in Gent.