WHEM Emma, Heerlen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had eens een afspraak gemaakt met deze dame. Nadat ik het adres kreeg meteen de afgeblazen. Ik had al eens een slechte ervaring met iemand die hetzelfde straat als adres gaf. Kreeg meteen het idee dat het dezelfde dame was. In een andere topic spreken ze al over oplichting
 
Had eens een afspraak gemaakt met deze dame. Nadat ik het adres kreeg meteen de afgeblazen. Ik had al eens een slechte ervaring met iemand die hetzelfde straat als adres gaf. Kreeg meteen het idee dat het dezelfde dame was. In een andere topic spreken ze al over oplichting

Tooropstraat ??

Dat gaf ze eerder vandaag aan mij door. Ze zou uit Griekenland komen …

Waar kan ik andere topic vinden ?
 
Tooropstraat ??

Dat gaf ze eerder vandaag aan mij door. Ze zou uit Griekenland komen …

Waar kan ik andere topic vinden ?
Een andere dame gaf me deze straatnaam ook door vanavond.

Vandaag met haar aan de klets geraakt:


Mijn vermoeden een clubje (Emma, Lisa Ana en Maya) die in heel toevallig dezelfde straat wonen..
Foto's zijn niet snel betrouwbaar en het is maar de vraag wie je krijgt als je aanbelt.

Ik zeg lekker annuleren deze vier en niet meer terugkomen.
 
Hoop dat ik niemand zijn smaak hier in twijfel trek hier, maar wat een paar lelijke neptieten heeft Lisa. Heb op zich geen probleem met siliconen, maar de vorm moet wel een beetje natuurlijk blijven lijken.

Die van Emma zien er dan weer erg lekker uit 😜
 
Hoop dat ik niemand zijn smaak hier in twijfel trek hier, maar wat een paar lelijke neptieten heeft Lisa. Heb op zich geen probleem met siliconen, maar de vorm moet wel een beetje natuurlijk blijven lijken.

Die van Emma zien er dan weer erg lekker uit 😜
Ja, klopt.

Maar heb geen zin om met Google Translate mijn wensen en behoeften duidelijk te maken.
Op andere forums gelezen dat deze vier dames afwisselend werken. Dus kans is groot als je met dame 1 afspreekt, jouw date met dame 3 is. Leg dat maar eens uit als ze open doet.

Ik houd het voorlopig bij mijn vaste dames. Ik wilde mijn blikveld verruimen door deze vier eens te proberen maar dit blijkt dus beetje gebakken lucht.

200 all-inn is een redelijke prijs voor een uurtje, maar ze doen schijnbaar niet alles all-in.

En dan lijkt het ook mijn taak onze mede-wandelaars hierop te attenderen 😁
 
Op andere forums gelezen dat deze vier dames afwisselend werken. Dus kans is groot als je met dame 1 afspreekt, jouw date met dame 3 is. Leg dat maar eens uit als ze open doet.

Ik houd het voorlopig bij mijn vaste dames. Ik wilde mijn blikveld verruimen door deze vier eens te proberen maar dit blijkt dus beetje gebakken lucht.

200 all-inn is een redelijke prijs voor een uurtje, maar ze doen schijnbaar niet alles all-in.

En dan lijkt het ook mijn taak onze mede-wandelaars hierop te attenderen 😁

En bedankt hiervoor !! Heerlen is niet om de hoek voor mij, dus rijd niet graag voor Jan met de korte achternaam helemaal naar Heerlen voor Emma om vervolgens Lisa aan te treffen 😂

Mocht toch iemand een keer met Emma afspreken dan zie ik graag een recensie, want ze ziet er toch echt heerlijk uit op de foto's. Grote borsten, lang donker haar en een lekker stevig kontje 😜
 
Nog wat geappt met Emma (denk ik 🙄) over mogelijkheden, voor €200 mag je zonder condoom al haar gaatjes vullen.
In een ideale wereld zonder soa's zou ik hem zonder nadenken zo in haar geile stevige kontje steken, maar helaas onmogelijk.

Haar borsten zouden 100% puur natuur zijn, dus dat zijn dan weer 2 pluspunten 😉
 
Nog wat geappt met Emma (denk ik 🙄) over mogelijkheden, voor €200 mag je zonder condoom al haar gaatjes vullen.
In een ideale wereld zonder soa's zou ik hem zonder nadenken zo in haar geile stevige kontje steken, maar helaas onmogelijk.

Haar borsten zouden 100% puur natuur zijn, dus dat zijn dan weer 2 pluspunten 😉
Heel lang geleden ook geappt met Emma, gisteren met Lisa.

Antwoorden komen steeds overeen. App een half uur van tevoren, 200 all-in, Tooropstraat in Heerlen...
 
Hoop dat ik niemand zijn smaak hier in twijfel trek hier, maar wat een paar lelijke neptieten heeft Lisa. Heb op zich geen probleem met siliconen, maar de vorm moet wel een beetje natuurlijk blijven lijken.

Die van Emma zien er dan weer erg lekker uit 😜
dezelfde chirurg als deze:
 
Nog wat met Emma geappt afgelopen week.

Ik: you do anal ?
Emma : yes
Ik: anal without condom ? (Doe altijd met, gewoon even kijken joe ver ze wil gaan 😉)
Emma: yes

Dag later.

Ik: 100% sure I can fuck you in your ass ?
Emma: not 100% sure but we can try
Ik: you never do anal before ?
Emma: no

😂😂😂

Wel van alles toezeggen, maar we kunnen natuurlijk al voorspellen wat ze gaat zeggen als het moment daar is ….
 
Nog wat met Emma geappt afgelopen week.

Ik: you do anal ?
Emma : yes
Ik: anal without condom ? (Doe altijd met, gewoon even kijken joe ver ze wil gaan 😉)
Emma: yes

Dag later.

Ik: 100% sure I can fuck you in your ass ?
Emma: not 100% sure but we can try
Ik: you never do anal before ?
Emma: no

😂😂😂

Wel van alles toezeggen, maar we kunnen natuurlijk al voorspellen wat ze gaat zeggen als het moment daar is ….
Herkenbaar.
In WA kan alles, niets is te gek...

Maar als je beetje doorvraagt mag je blij zijn als er nog een beetje getrokken wordt tijdens het "hete uurtje" 🙄
 
Ik heb zelf met Lisa en Emma willen afspreken. Bij de afspraak van Emma gevraagd voor een videocall daar had ze slechte ervaringen mee. Ok dacht ik, ik neem de gok, adres gekregen eenmaal aangekomen moest ik foto maken waar ik was. Toen kreeg ik een foto terug van de straat met een aantekening waar ik een steegje in moest komen. Hier heb ik vanaf gezien, en ben vertrokken. 1 maand geleden verteld een vriend van me dat die afgesproken heeft met ene Eefje op het zelfde adres. Maar er ook vanaf heeft gezien om het steegje in te gaan daar in de Ghetto. Afgelopen week heb ik willen afspreken met Lisa, deze wou frappant genoeg ook geen videocall om dezelfde redenen. Toen wist ik dat dit dezelfde adverteerder was en vroeg waar ik heen mocht komen en dit was natuurlijk de Tooropstraat. Ik zou zeggen blijf hier ver vandaan. Mogelijk zijn ze toch echt, maar ik heb hele sterke twijfels bij deze dames (heren).
 
Ik heb zelf met Lisa en Emma willen afspreken. Bij de afspraak van Emma gevraagd voor een videocall daar had ze slechte ervaringen mee. Ok dacht ik, ik neem de gok, adres gekregen eenmaal aangekomen moest ik foto maken waar ik was. Toen kreeg ik een foto terug van de straat met een aantekening waar ik een steegje in moest komen. Hier heb ik vanaf gezien, en ben vertrokken. 1 maand geleden verteld een vriend van me dat die afgesproken heeft met ene Eefje op het zelfde adres. Maar er ook vanaf heeft gezien om het steegje in te gaan daar in de Ghetto. Afgelopen week heb ik willen afspreken met Lisa, deze wou frappant genoeg ook geen videocall om dezelfde redenen. Toen wist ik dat dit dezelfde adverteerder was en vroeg waar ik heen mocht komen en dit was natuurlijk de Tooropstraat. Ik zou zeggen blijf hier ver vandaan. Mogelijk zijn ze toch echt, maar ik heb hele sterke twijfels bij deze dames (heren).
Tooropstraat... als ze daarover beginnen ... niet intrappen. Alle vier niet 😉
 

Bijlagen

  • IMG_20220716_181105.jpg
    IMG_20220716_181105.jpg
    203,1 KB · Weergaven: 14
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan