Recensie Emma/Julia, Amsterdam (voorheen Rotterdam, Roermond) 4,35 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wandel al heel wat jaren (ruim 20) maar eigenlijk nooit recensies geschreven. Omdat ik zelf toch ook graag lees en hier keuzes op baseer toch maar eens begonnen. Afgelopen dinsdag bij Julia geweest. Afspraak maken was erg makkelijk en parkeren geen enkel probleem. Julia is een prachtige, lekker ruikende, lieve en superslanke dame maar ik had toch geen klik. De seks voelde een beetje alsof er een checklist werd afgewerkt en het tongzoenen was redelijk maar niet spectaculair. Praten gaat goed en je kan een leuk gesprek met haar hebben maar de sex vond ik persoonlijk niet super bijzonder in vergelijking tot het tarief. Dit is voor iedereen anders als ik de recensies lees maar geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/1309860-julia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs weer eens bij Julia in Rotterdam langs geweest.

Ik had die dag het ietwat rare plan om 2 dames op 1 dag te bezoeken, maar alles liep uit qua afspraken en toen besloot ik toch maar gewoon naar Julia te gaan die ik al kende.

Waarna ik helemaal geen behoefte meer had aan een tweede afspraakje, dat is meer wat ik wil als ik geil ben, maar na het moment supreme heb ik direct een stuk minder interesse (ben ook nooit een man van twee rondes tijdens 1 date geweest).

Het was een prima weerzien, Julia is altijd vriendelijk, hoewel ze ook ietwat zakelijk is. Ze is zich bewust waarvoor je langs komt zeg maar. Naderhand kun je lekker met haar kletsen, maar vrij snel na binnenkomst gaat de kleding uit.

Komt misschien omdat ik half uur afspraakjes maak en zij zich niet precies herinnert of je een snelle jongen bent of iemand die zijn tijd nodig heeft, maar het viel me op dat ik hooguit 5 minuutjes binnen was, voordat ik al in horizontale positie op het bed belandde.

Verder over het seksuele eigenlijk alleen maar pluspunten. Ze is een knappe jonge dame van vroeg in de twintig die hier meestal geruime tijd verblijft (4-6 maanden) en er dan weer een paar maanden vandoor gaat. Althans, dat was de laatste 2 a 3x zo.

Ze heeft een petite lijfje waar alles wel zo'n beetje aan klopt. Tietjes, kontje, kutje, mooi koppie, glad huidje, bij vlagen een spannende blik in haar ogen als ze je pijpt of als je haar in missio neukt. Zal ongetwijfeld haar vakmatige blik zijn, maar ik word er onveranderd nog iets geiler van dan ik al was.

Of ik echt zo'n klik met haar kan krijgen dat ze in mijn all-time top 5 beland weet ik niet, daar is ze wellicht iets te nuchter voor.
Ze toont interesse in je en vertelt zelf soms ook leuke anecdotes, maar of onze connectie zich na zo'n 3-4 bezoekjes verder ontwikkelt, betwijfel ik een beetje.

Maar toch, als een dame zo oogt en zo bekwaam is in wat ze doet hoeft dat ook niet perse. Pijpt heerlijk, goed in alle standjes te neuken, spannende blik, prima koppie, wat wil je nog meer?

Toen ik een beetje doorvroeg over wie ze wel en niet toeliet en of ze zich bewust was dat er op zo'n forum wel eens kritiek was van mensen die niet toegelaten werden reageerde ze daar ook heel helder op.

Met sommige mensen wil ze afspreken, met andere niet, ze volgt daarin gewoon haar intuïtie. Heeft soms te maken met hoe mensen haar benaderen, soms ook niet. Die intuïtie zal niet altijd kloppen, maar zij voelt zich er goed bij en daar gaat het om.

Over 2 dagen gaat ze weg, als ze weer terug komt (je weet dat nooit zeker) is ze voor mij een zekerheidje, of ze nou in Amsterdam of in Rotterdam ontvangt.
 
Laatst bewerkt:
Niet gevraagd of en wanneer ze terugkomt?
Ze reageert eigenlijk altijd op mijn WA berichtjes, behalve op deze vraag die ik haar stelde 😕
 
Denk dat ze dat simpelweg nog niet weet…..of het helemaal niet van plan is (dat kan natuurlijk ook nog).
Blijft toch vaak afwachten bij de dames en soms zijn ze het wel van plan en komt ineens toch het leven tussenbeide.
 
Wow, dit is wel echt heel raar.

In Roermond ipv R'dam of A'dam en, ook niet onbelangrijk, alleen een uur mogelijk voor 250€
Ik vind Julia te gek, maar juist ideaal voor een half uur ontmoeting die volgens mij standaard 100€ kostte, terwijl een uur 150€ was.

Niets is onmogelijk natuurlijk, maar Julia was juist zo leuk omdat ze centraal zat, goede service verleende, best knap was en lekker casual was qua prijs en laagdrempeligheid.
 
Helemaal mee eens
(for a change 🤭).

Ik kan mij daarom ook niet voorstellen, dat ze er ineens zoveel bovenop gooit én in Roermond gaat zitten (of all places, no offence), of het is een korte tussenstop vanuit haar vorige verblijfsplaats...

Ik ga gemakshalve uit van een gehackt account, zeker als kijk naar de WhatsApp profielfoto van dit nieuwe nummer uit "haar" profiel.
 
Laatst bewerkt:
In Roermond of all places.

Met een dame die, want daarin had @OIHLV gelijk, als we de foto op haar what's app bekijken, waarschijnlijk Julia helemaal niet is.

Het zou nog kunnen, omdat het een vage foto is en ze misschien een andere haarkleur heeft en haar bilpartij in close-up is waardoor ie groter lijkt, maar ook ik verwacht door locatie/prijs etc dat het profiel gehacked is.

Als dat niet zo is, is er iets anders goed mis.

Heb haar 3x bezocht, in beide steden en het is een alleraardigst type, stout maar bescheiden, niet het type die op een afgelegen locatie zou gaan zitten en die daar opeens 100-150€ meer zou gaan vragen.

Ben er nog wel benieuwd naar, zou graag zien dat ze het wel is en weer richting de Randstad schuift en haar uur-prijs met 80-100€ verlaagd, maar vooralsnog gaan alle alarmbellen af.
 
Het gaat ook eigenlijk nergens over, want ik zie net dat het profiel 7 maanden geleden voor het laatst geüpdate is.

Dat was dus gewoon door Julia in Rotterdam met uur prijs 150 en half uur 100, daarna is iemand met het profiel aan de haal gegaan, heeft niets geüpdate (want dat kost geld), uur prijs op 250 gezet, naam veranderd naar Emma en het profiel gekoppeld aan een ander telefoon nummer met een gejatte foto erbij die sowieso niet van Julia is.
 
Ik twijfel.

Naam Julia of Emma zegt niet zoveel.

Amsterdam is een van haar logische locaties, de prijs 100/200 voor 30/60 klopt ook wel.

Anaal deed ze volgens mij niet en op die foto op haar whats app oogt ze minder petite dan ik zou verwachten. Maar het kan haar zijn, met een andere haarkleur dan wel, maar die wisselt ze wel eens.

Alleen, dit is wel het nummer van de dame die in Roermond ontving, waarvan we dachten dat het niet klopte…..hoe zit dan dan?

Wie het zeker weet, vertel het ons vooral even!
 
Geloof er vooralsnog niets van. Nummer is idd hetzelfde als de eerdere Emma die zich als Julia voordeed. Maar wie weet...

Dame op de foto is in elk geval zéker niet Julia.
 
Toch is die laatste zin in haar profiel best duidelijk.

Je kunt beeld-bellen om te zien dat ze de dame van de foto's is.

Foto's op Kinky is wel Julia, dus als ze bereid is voor een videocall weten we het snel genoeg of het haar is of niet.
Geloof er vooralsnog niets van. Nummer is idd hetzelfde als de eerdere Emma die zich als Julia voordeed. Maar wie weet...

Dame op de foto is in elk geval zéker niet Julia.
Als het haar wel is, valt niet te verklaren waarom dit nummer eerder in Roermond in gebruik was door een andere dame….Of was ze dat ook en gebruikt ze op whats app nu gewoon een nep foto??
 
Net even geappt. Het is dr niet. Je krijgt een foto van de dame in kwestie en dat is duidelijk iemand anders.
Donker haar, tattoo op dr schouder. Wel ongeveer hetzelfde soort lichaam dus misschien probeer ik het wel.
 
Hi, i am Julia! As you see i give my profile to one of my girls because i will never come back! I am in Romania, i start a new life here. But, i let there a nice and clean girl. She is one of my best friends , educated, intelligent and she provides nice services. Please, do not speak bad with her or judge…Who want to visit her can call video, she also send pictures…Thank you for understanding! Kisses 😘
 
Sounds good, but maybe explain to her that it would be better to use her own pictures and not yours?

And I see she deleted it now, but during her last visit she also offered "bare sex", not very clean in my opinion...anyway, that is not on the list now.

Above all, it is sad to her you won't return (ever?) @Julia. I wish you all the best!
 
Hi, i am Julia! As you see i give my profile to one of my girls because i will never come back! I am in Romania, i start a new life here. But, i let there a nice and clean girl. She is one of my best friends , educated, intelligent and she provides nice services. Please, do not speak bad with her or judge…Who want to visit her can call video, she also send pictures…Thank you for understanding! Kisses 😘
Ai, such a pity to hear you won't return Julia.

Was always a delight to visit you, either in Amsterdam or Rotterdam.

But good luck with all the new plans ofcourse!

It's not that we speak bad about your friend who is now here, but it would be better if she had her own profile.

Now some of us thought: Hey! Julia is back! Because it's the same pics/text, now being used by another girl, which makes things unclear.

A bit like when you put a picture of a random woman in your house and someone says: 'Who is that?' and you go 'That's my girlfriend' and it's obviously another girl. Then that person will say: 'That's not your girlfriend!'

The new girl can be cute or fun or cool......but unfortunately she can't be you. :/

For new people that doesn't matter, they will just meet her and not you, but for us you are you....and she is someone else.

Some of us really liked you, which is a little more special than just any skinny Romanian girl ofcourse. ;)

So thx for that & hope all new plans will be successful!
 
Hmm, i don t know what to say about that.
Ai, such a pity to hear you won't return Julia.

Was always a delight to visit you, either in Amsterdam or Rotterdam.

But good luck with all the new plans ofcourse!

It's not that we speak bad about your friend who is now here, but it would be better if she had her own profile.

Now some of us thought: Hey! Julia is back! Because it's the same pics/text, now being used by another girl, which makes things unclear.

A bit like when you put a picture of a random woman in your house and someone says: 'Who is that?' and you go 'That's my girlfriend' and it's obviously another girl. Then that person will say: 'That's not your girlfriend!'

The new girl can be cute or fun or cool......but unfortunately she can't be you. :/

For new people that doesn't matter, they will just meet her and not you, but for us you are you....and she is someone else.

Some of us really liked you, which is a little more special than just any skinny Romanian girl ofcourse. ;)

So thx for that & hope all new plans will be successful!
Thank you so much!!! I am glad to see nice messages like that! If i will ever come back i will let you know ! 😘😘😘
 
Thanks Julia! Had a great several times visiting you! You always made my day☺️ Goodluck hope you will have a great life!
 
Wat de kwaliteiten van Julia ongetwijfeld waren lijkt vooralsnog niet te reflecteren op Emma.

De eerste (Engelse) communicatie via WhatsApp is zo onduidelijk of er wordt alleen 'Yes baby'' gezegd dat het mij doet afvragen of de persoon aan de andere kant het allemaal eigenlijk wel begrijpt. Mogelijk wordt een video confirmation call (staat in de omschrijving) toch afgehouden.
 
Net al bij Julia krijg je geen reactie als jouw uiterlijk haar niet zint. Ik begrijp helemaal de selectie op uiterlijk. Maar eerst vriendelijk vragen om een foto en nadat die verstuurd is geblokkeerd worden vind ik grof ...

Hoort ook bij service om normaal te reageren en aan te geven dat je niet geinteresseerd bent in de dienstverlening ...
 
Altijd geinig hoe makkelijk men overal in trapt. Alsof Julia hier een account gaat aanmaken om een verhaaltje op te maken en vervolgens een ander vrouwtje haar foto's laat gebruiken. Is toch overduidelijk dat dit gewoon de boeker is.
 
klopt, zelfde modus operandi

//Edit mod: het profiel dat Julia gebruikte, is dus overgenomen door Emma. Julia is ook nog eens gestopt. Dit topic gaat op slot, mocht Julia terug aan de slag gaan heropenen we deze. Voor Emma kan na een bezoekje nieuw topic aangemaakt worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan