Recensie Emma/Julia, Amsterdam (voorheen Rotterdam, Roermond) 4,35 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 267

Wandelaar
Forumpionier
45
01/07/21
85
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1309860-julia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik dacht laat ik de medewandelaars die in Noord-Holland komen en Julia een plezier doen.
Ik schrijf een review over een dame die sinds een week in Amsterdam verblijft. En wat een goeie hebben jullie erbij! Normaal kom ik niet in Amsterdam, maar vanwege frustratie en een verjaardag in de buurt moest ik toch even last minute iets regelen.

Het was makkelijk te bereiken met het OV en dicht bij de halte. De communicatie liep vlot, via kinky.nl stuurde ik een bericht en kreeg gelijk antwoord, ze vroeg om een foto en ze stuurde het adres waar ze ongeveer zat. Na 20min stond ik bij haar binnen en we konden gaan beginnen.
Het was wel apart om niet even mezelf op te schonen voordat we begonnen (wat vaak in privéhuizen wel gebeurd) maar ik zag wel een badkamertje dus de optie is er wel. Zij ging na de date ook even douchen en het rook beneden lekker schoon. Dus denk dat het met de hygiëne goed is.

Nou ze deed dus open en een lief klein poppetje stond achter de deur. Alles van de foto's klopt en in het echt is het nog beter. Leuk gezichtje met merkbaar make-up op. Iets wat zij waarschijnlijk niet eens zoveel nodig heeft. Heerlijke ronde tietjes van cup-A en petite lichaam, dus daar moet je wel van houden.

We hadden afgesproken voor een half uur en had haar vooraf betaald. Maar na 5 min wist ik al dat ik het uit wilde breiden naar een uur (eigenlijk had ik hier geen tijd voor) enfin.

Ik was al snel hard met haar zachte aanrakingen en hand om m'n lul heen. Tot mijn verrassing begon ze me te pijpen zonder condoom (ze vroeg hier geen extra voor) en omg wat doet zij dit lekker. Ze pijpt me door en ik begon hard te kreunen (ik was erg geil en had dit nodig) snel gaf ze aan dat als ik klaarkwam in dr mond dat ze me wat aan zou doen op een speelse manier, dus denk dat dat geen optie is heren. Wellicht met bijbetaling.
Maar uiteraard waren we er nog lang niet en ze gaf ook aan dat ik twee keer mocht klaarkomen binnen het uur. Dit wees ik dankbaar af aangezien 1 keer voor mij al vaak een prestatie is.

Ze kwam bovenop me zitten met het geweldige uitzicht op haar lijfje. Nou ik ben helemaal verkocht. Jammer dat ik niet zo vaak in de buurt ben, maar herhalingsgevaar is supergroot. Vooral omdat het mijn type is.
Ik vroeg nog of ze zoende en ze zei ofcourse met een lief lachje. Waarna we hartstochtelijk begonnen te zoenen. Tijdens de daad kijkt ze je aan met doordringende ogen en een geile blik.

Verschillende posities ondervonden en heerlijk genoten. Zij doet mee met volle overgave. Na afloop hadden we een leuk gesprek en streelden we elkaar nog na. Ik ben zelf wat van de stille kant, maar merkte dat zij inzet toonde om het gesprek een beetje voort te laten vloeien. Overigens heeft ze een super lieve en kalme persoonlijkheid en hoop dat jullie ook evenveel plezier met haar mogen beleven.
 
Zo dan...das wel ff iets anders als de conclusie die ik trok na dit bericht van @GjaltK (post #384):



Aangezien m'n voorkeur te allen tijde uitgaat naar kleine, slanke jonge dames ("Skinny"/"Petite"), wellicht dus tóch wel een bezoekje wagen?

De link in die post liet me iets anders denken namelijk 🙄 Dank voor het delen @SilentSky!
 
Laatst bewerkt:
Zo dan...das wel ff iets anders als de conclusie die ik trok na dit bericht van @GjaltK (post #384):



Aangezien m'n voorkeur te allen tijde uitgaat naar kleine, slanke jonge dames ("Skinny"/"Petite"), wellicht dus tóch wel een bezoekje wagen?

De link in die post liet me iets anders denken namelijk 🙄 Dank voor het delen @SilentSky!
Zeker doen! Al plan je een half uur om een kijkje te nemen. En zeker als je van jong en petite houdt.
Ik vind die link vreemd, het is haar wel op de foto's. Ze gaf wel aan dat ze het niet zo naar dr zin had in Duitsland. Misschien heeft dat er iets mee te maken.
 
Laatst bewerkt:
Het is wel een extra mooie foto maar klopt dat is zij. Zij is zeker mooi om te zien hoor daar niet van, alleen niet uit gaan wat je half ziet op haar wa foto
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lekkere skinny meid, Kan nu helaas niet een heel verhaal schrijven, maar kan wel zeggen dat ze prima haar best doet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1309860-julia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een heel leuk en lief meisje, petit in de beste zin van het woord. Alles heerlijk aan haar. Vrolijk, actief en heeft en gezellige babbel. Alleen qua zoenen was ze niet zo happig, maar zeker geen spijt van.
 
FYI ik had gisteren kort app contact met haar, ze gaf aan in het Red Light District te werken waarop ik afgehaakt ben.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1309860-julia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nou, ik houd van skinny en petite dus ben maar eens bij Julie op bezoek geweest.
Was een leuk halfuurtje. Ze is echt klein en weegt ca 45 kilo dus heerlijk speelgoed. Zoals er eerder geschreven is, had ze make up op, met fake wimpers, en dat maakte haar eigenlijk niet mooier, naturel zou beter zijn denk ik.
TZ was erg terughoudend, dat was jammer, maar verder was ze vrolijk en leuk, en een heerlijk gezicht dat kleine lijfje met navelpiercing en mooie A-borstjes op mijn pik heen en weer te zien rijden.

Voor mij geen herhalingsgevaar, was wel leuk voor een keer, maar qua passie / vuurwerk niet geil genoeg voor mijn standaard...
Maar goed, een betrouwbaar adresje dus voor de liefhebber van skinny petite, daar zijn er niet zo veel van. Inderdaad in Noord trouwens.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1309860-julia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lezen van de reviews hierboven, mijn nieuwsgierigheid gewekt 😁. Dus mijn stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt. Bij aankomst zag ik een mooie jonge koppie en een petite slanke meid. Het pijpwerk was prima! Tijdens intiem o.a. cowgirl lekker intens liggen zoenen en soms met heerlijk tongzoen sessie. Na de daad nog even 5 minuten liggen kletsen. Al met al weer een super hatseflatse date gehad. Op naar de volgende poesje mauw kom eens gauw, ik heb lekkere melk voor jouw 😹😹
 
Als ik een afspraak met haar probeer te maken vraagt ze om een foto, hebben jullie die allemaal gewoon gestuurd? Ik ben meestal niet zo'n fan van het sturen van foto's namelijk.
 
Een paar weken geleden probeerde ik deze dame te bereiken. Ze reageerde snel op mijn berichten. Ze vroeg om een foto, maar ik vroeg of ze voorwaarden heeft (zoals alleen daten met NL-mannen of het vermijden van dating met mannen van bepaalde etniciteiten), zodat we daar kunnen stoppen, zelfs voordat we foto's delen, maar ze reageerde niet meer op mijn sms. Na een paar follow-ups antwoordde ze: "Je stuurt me een foto, ik stuur je adres. Dat is mijn regel", dus ik stuurde haar mijn foto en ze reageerde niet meer. Ik vertelde haar dat als ze niet geïnteresseerd was, ze op zijn minst 'nee' kon zeggen, maar zelfs toen kwamen er geen reacties. Ik denk niet dat ze me heeft geblokkeerd omdat ik blauwe vinkjes in WhatsApp kon zien, maar het was absoluut raar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1309860-julia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij Julia langs geweest.

Ze vroeg ook bij mij om een foto, dat is volgens mij vooral om een indruk te krijgen of je een beetje haar type bent of niet. Eigenlijk is het juist wel goed dat ze dat een beetje selecteert, zo is het werk voor haar plezieriger en als man wil je toch ook geen dame bezoeken die jou niet ziet zitten.

Wel vind ik het altijd spannend als ik zo nu en dan een foto stuur omdat je, zodra de vinkjes blauw worden, denkt: Op dit moment word ik dus beoordeeld. Maar ik doe het liever dan een videocall vooraf, omdat je dan soms direct de respons van de dame ziet in haar positieve danwel negatieve reactie, de een kan dat beter verhullen dan de ander. Dat is me net iets te confronterend.

Maar mijn voorgevoel klopte, tussen mij en Julia was het ijs snel gebroken, we spraken elkaars taal wel, dus ik spoedde mij naar het stadsdeel waarin ze ontvangt. Voor mij makkelijk bereikbaar.
Bij aankomst dacht ik even dat er nog een andere bezoeker in de straat voor het huis stond, dus wandelde ik ietsje verder door, maar vervolgens liep die man ook iets verder door, dus besloot ik dat de kust veilig was.

Binnen gelaten door Julia op de traditionele manier, deur open en meisje een beetje verscholen achter de deur, jij stapt binnen, de deur gaat dicht en vervolgens begroet je elkaar.
Dat was plezierig kennis maken want Julia past prima in het rijtje van dames die ik erg ok vind. Knap gezicht, lang licht-bruin haar, slank lijfje, eerder een girl next door dan een echte vamp.
Maar dat vind ik juist plezierig. Jullie zijn vaak idolaat van dames die zich voordoen als enorme sex-poezen maar die zijn mij vaak te uitgesproken.

Met Julia kon ik makkelijk praten, ze voelde me fysiek goed aan en haar Engels is behoorlijk goed.

Na de voorstel-babbel op het bed beland (er was een ander meisje in de woonkamer, zag niet zo snel een badkamer, zij verwees me niet door en ik was op zich ook best fris), waar ze op me ging zitten en al pratende me een beetje begon af te trekken en zich liet strelen/aanraken.

Bij lang niet elke dame zou zo'n simpele handeling spannend zijn, maar zoals eerder gezegd, met Julia voelde ik direct een goede chemie, dus ik kwam aardig in de mood.

Daarna heeft ze me prima gepijpt terwijl ze bij me lag, waarna ze zich ontdeed van de kledingstukjes die ze nog aan had.

Vervolgens geneukt in cowgirl, doggy en missio en daar optimaal van genoten. In het eerste standje nam zij een beetje de leiding, daarna ik meer, al met al een prima sensueel samenzijn.
Heftig klaar gekomen, waarna we relaxed napraten over ditjes en datjes.

Toen ik weer wegliep stond die man nog steeds in de straat dus ik dacht even dat het misschien een latere boeking was en dat hij daar een half uur op mij heeft staan wachten, of dat het een soort veiligheidsnet voor de 2 dames is (dat hij de boel een beetje in de gaten houdt als er iemand langs komt), maar misschien was het gewoon toeval.

Was gek genoeg ook niet uit mijn doen dat dat andere meisje zich aan de andere kant van de deur bevond. Julia liet het allemaal heel vanzelfsprekend aanvoelen en ze is wel mijn type dus voor mij is dit een prima dame om vaker bij terug te komen.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hoewel ik Roemeense dames vaak links laat liggen, wilde ik ff de 'complexiteit' van de oorlog mijden (de dames uit Oekraine zijn de laatste tijd begrijpelijkerwijs met hun gedachten elders) en Julia leek een goede keuze. En dat was zo. Lieve meid met uitstekende inzet en een ondeugend gezichtje. Het hele menu afgewerkt en uiteindelijk in doggy klaargekomen. Hoewel ik liever wat meer houvast wil, heeft zo'n klein lijfje ook wel iets Om de zoveel tijd, dus wellicht vatbaar voor herhaling.

@knightrider weet niet of we haar op dezelfde locatie hebben bezocht, maar ik vond het geen typische ontvangstplek. Das geen probleem voor mij, maar kan me voorstellen dat dat wel zo is voor de buren. Dus wellicht was die man gewoon een pottenkijker. Pooiers houden zich vaak op de achtergrond om klanten niet te laten schrikken, maar je weet nooit natuurlijk.
 
Ik dacht eigenlijk dat het gewoon een andere klant was, dat gaf zijn houding/mimiek aan.

Beetje semi-nonchalant om zich heen kijken en af en toe naar zijn telefoon. En ik had de indruk dat ik direct appte met de dame zonder boeker, maar kan me vergissen.

Dan lijkt het logischer dat hij een klant was en dat de dames zelf hun zaken regelen, want anders zou hij waarschijnlijk ook de apps afhandelen.

@GeileLoper Het was idd midden in een woonbuurt/straat, moet wel dezelfde plek zijn geweest.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afspraak maken ging soepel, ze wilde wel een foto, uiteindelijk gewoon even video call gedaan. Ze wil dus geen jongere gasten, liever wat ouder publiek.. Tsja blijkbaar val ik daar ook onder.
Ontvangst is in oude Amsterdamse buurt... Met oude Amsterdammers om je heen.. Zelf kom ik daar weinig maar wel makkelijk bereikbaar en gratis parkeren dacht ik.
Julia is echt slank, misschien bijna te.. Maar ze is mooi! Mooie kleine borstjes... Kan goed Engels.
En waar andere meiden soms wel eens klagen over de omtrek van de kleine.. Kon zij hem makkelijk hard hebben. Dat is voor mij altijd wel een enorm pluspunt :)
Ik ga binnenkort wel weer even...

En toen ik er was was er ook een ander meisje daar, aan het chillen. Niet mijn type, geen last van gehad.
 
sinds vanmorgen heeft ze een andere profielfoto... maar ik denk niet dat zij het is (ik mis een bepaalde schoonheidsvlek)?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1309860-julia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Julia...wat een dame!

Vele malen geprobeerd, zonder succes, ze is erg gewild zo lijkt het, dus het kwam er steeds niet van.
Aan de andere kant...als de dame(s) er is/zijn die ik standaard bezoek, bezoek ik amper een andere dame.

Nu was het zo ver en een uurtje later kon ik terecht. Whatsapp contact verloopt prima, op verzoek een selfie gestuurd en bij aankomst kwam ze met duidelijke instructies, waardoor ik eenvoudig bij haar voor de deur stond.
Ontvangstruimte was prima, goed te bereiken en voordelig parkeren rondom haar locatie. Ik had het idee dat ze er alleen zat, dus die kon ik vast afstrepen.
Douchen werd niet aangeboden, maar toen ik erom vroeg was dat geen enkel probleem.

Maar ff serieus: wat een ontzettend lekkere dame is Julia zeg. Zoals ze al in haar advertentie had gezet, is ze nu (hoog)blond.
Prima voor mij, ze heeft mooi lang haar, waar ik van houd. Zeer slank en klein :love:, cup A. Zoals ze zelf zei: "you wanna feel my small titties?"
Ze begon me heerlijk te betasten en dwaalde al snel af naar beneden. Heel even dacht ik "Oh god, als dit maar niet een "snel pijpen+neuken afspraakje wordt".
Maar nee hoor...Ze kan heerlijk pijpen, rustig, zacht...maar hoe langer ze bezig was, hoe sneller en dieper ze ging. Tussentijds even vragen of het mij beviel...en dóór.
Kon haar prima bij haar haren/hoofd pakken en sturen, ze luisterde gewillig. Andersom haar ook verwend en wederom verrast: wat een heerlijk, glad klein poesje heeft ze!
Ze rook superlekker, overal 😎 Andersom dacht ze mij ook wel even bij mijn hoofd te kunnen pakken en mij te gaan sturen, mooi zo!
Op een gegeven moment duwde ze mijn hoofd zo hard tegen haar poesje aan ("wow, you're pro!"), dat mijn neus er zo ongeveer in zat 😅

Dan de sex: gewoonweg heerlijk. Zij cowgirl, kikkertje, reverse cowgirl, terug in cowgirl...deze dame heeft sex met jou als een pro! Hóe dan?! Ze vroeg me hoe ik het wilde, dus...doggy.
Dat geweldige lekkere lijf wil je gewoon alleen maar vasthouden en tegen je aandrukken. Ze kijkt je aan, beweegt mee en ineens gaat ze met haar gezicht plat op het matras liggen en deed haar beide armen op haar rug. Ze bood gewoonweg aan om even flink te stoten. Ze zal dit wellicht vaker doen, maar ik dacht écht..."jou wil ik vaker zien, jij snapt het". Ik pak haar beide handen vast en ja...dan duurt het niet lang meer.

Na de sex maakt ze de boel goed schoon, begint lekker te kletsen (prima basis engels) en we praatten nog wat na over van alles (vooral over haar leven/dromen/plannen etc.).
Ondertussen laat ze mij niet onbetast, ze vroeg of we nog een keer konden sexen omdat ze er zo enorm van genoot. Julia is een van de weinige dames bij wie dat nog lukte ook.
Een snelle repeat van bovenstaand en dat was dan mijn ervaring met Julia.

Na ruim een uur maar ff snel gedouched, m'n biezen gepakt en toegezegd dat ik haar vaker zal gaan opzoeken :p
Julia heeft op haar jonge leeftijd al een hele hoop geleerd (in negatieve en positieve zin), waardoor ze prima weet wat een man (in de basis) graag heeft, zo lijkt het.
Hopelijk blijft dat zo (en de prijzen die ze vraagt hopelijk ook).
Lopend naar de auto dacht ik bijna hardop "waarom heb ik haar niet eerder bezocht?!"

Dus ja...snel weer wat inplannen!
 
Heb na alle positieve berichten hier gisteren aantal whatsapps gestuurd.
Helaas nog geen reactie....
 
Ik heb Julia 4 x bezocht en elke x was het top. Ze heeft een heerlijk lichaam en je mag (bijna) alles bij dr doen.

Even wat updates ter verduidelijking.

Ze werkt alleen overdag zegt ze. Ik heb het idee dat als ze niet werkt, ze zoveel berichten krijgt dat ze nieteens de moeite neemt om alles terug te lezen. Dus als je geen antwoord krijgt, probeer het overdag nog eens.

Ze zit sinds 1,5 maand in een nieuw appartement en woont daar alleen. Een stuk beter dan waar ze hiervoor zat met die andere dame.

Sinds vandaag is ze op vakantie. Ze is in September weer terug.
 
Ik krijg helaas geen reactie op whatsapp berichten. Wel blauwe vinkjes. Overdag geprobeerd te appen en in de avond. Deze dame heeft het waarschijnlijk zeer druk.
 
Advertenties van beide dames tegengekomen had deze al afgeschreven aan de hand van de foto's.
Toch de moeite waard om te bezoeken begrijp ik ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan