Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
 
Als één van de lezers wel eens de Laufhäuser in Duisburg bezoekt, er staat nu in het kortgeleden heropende Sexxxxpalace, ingang Haus 36, doorlopen naar links in de benedenverdieping (de enige verdieping die open is), links, kamer 5, wel een heel erg klein skinny meisje. Type schoolmeisje, vraag me af of ze al 18 is... Zó klein dat ik me af vraag of ze al voor in de auto mag zitten... Ik heb beleefd afgeslagen, bij mij komt ze op de laatste plaats in de wachtkamer, maar ik kan me voorstellen dat er hier wel mensen lezen die de reis eens willen wagen.
Ofschoon de bezetting nu magertjes is, er zijn meerdere Klein en Skinny dames te vinden aan de Vulkanstrasse.
 
Daar, begane grond Sexxxxpalace, heb ik drie petite skinny dames gezien de afgelopen week. Ik heb ze eerst een beetje door elkaar gehaald. Waar ik in #366 over schreef, zit in één van die kamers, ik meen ook nummer 5, in Haus 40. Plattegrond in Duisburg-topic: https://www.girlsreview.nl/threads/plattegrond-duisburg.9848/
In Haus 38 kamer 5, waar Rintintin over schreef, zit Anna, een 28-jarige Bulgaarse. 1.55m. Een vrolijk, leuke, speelse kleine donder. Haar heb ik gisterenavond bezocht. Herhaling waard. Prijs vanaf 30, ik betaal 50, omdat ik 30 euro geen faire prijs vind. Ze werkt alleen vrijdags en zaterdags, in de avond. (Ze doet geen anaal...)
 
Daar, begane grond Sexxxxpalace, heb ik drie petite skinny dames gezien de afgelopen week. Ik heb ze eerst een beetje door elkaar gehaald. Waar ik in #366 over schreef, zit in één van die kamers, ik meen ook nummer 5, in Haus 40. Plattegrond in Duisburg-topic: https://www.girlsreview.nl/threads/plattegrond-duisburg.9848/
In Haus 38 kamer 5, waar Rintintin over schreef, zit Anna, een 28-jarige Bulgaarse. 1.55m. Een vrolijk, leuke, speelse kleine donder. Haar heb ik gisterenavond bezocht. Herhaling waard. Prijs vanaf 30, ik betaal 50, omdat ik 30 euro geen faire prijs vind. Ze werkt alleen vrijdags en zaterdags, in de avond. (Ze doet geen anaal...)
Dank ga binnenkort eens kijken!
 
30 => 50 euro?!
Ik ben niet bekend met fenomenen als sexxxpalace, wat kun je in vredesnaam voor 30 (50) euro doen dan?

Eens ff de website zoeken, als die er is? Benieuwd wat daar in het paleis te bewonderen is 😜
 
Op het nzc forum goede recenties aanwezig. Wel lastig mee af te spreken. ik heb het zelf 2 maal geprobeert, een paar jaar geleden in Rotterdam, en een maand geleden in Emmen, beide keren niet gelukt. Niet dat ik zonder condoom wil neuken maar ik wil haar perse een keer beleven.
 
Of...Melissa? Damn, 1.50 😳

 
Iemand hier al geweest, Julia?
Naar eigen zeggen slechts 1.63 en 46 kilootjes

reacties en plaatjes van onze oosterburen: snatchlist.
via die pagina kun je door naar meer recenties.
lijkt een afwerker te zijn.
 
Toetje van vandaag: Alice


Deze is apart, in mijn beleving is de dame in de zwarte- en witte kousen een andere dame (Ontving die niet op dezelfde locatie als Alexa (en voorheen Natasha)?) dan op de eerste 5 foto's.
 
Toetje van vandaag: Alice


Deze is apart, in mijn beleving is de dame in de zwarte- en witte kousen een andere dame (Ontving die niet op dezelfde locatie als Alexa (en voorheen Natasha)?) dan op de eerste 5 foto's.
is een oude advertentie uit de tijd dat Kinky nog opvolgende advertentienummers gebruikte.
voorheen Emily en Karina; op Hookers waren twee draadjes hierover maar de inhoud kan ik niet meer inzien.
was voor mij reden om de dame over te slaan.
 
Ah! Ja daar staat me iets van bij inderdaad, geen goed verhaal was dat geloof ik.
Nu je het zegt...Emily :rolleyes: ... yep, dat was niet veel soeps meen ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan