Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb zelf een studente die tegen de 20 zit met wie ik het regelmatig doe. Ken haar omdat ze me voor iets "in natura" heeft betaald :). Ze zit in Breda/Roosendaal, en heeft een heerlijk skinny lijf.

Sta wel open voor het delen van gegevens mits ik er ook een adresje voor terug krijg, een advertentie heeft ze helaas niet.
Hmm ik ben benieuwd staat zij wel open voor anderen? Ik ken enkel wat vaste adressen waar regelmatig andere dames komen
 
Heb zelf een studente die tegen de 20 zit met wie ik het regelmatig doe. Ken haar omdat ze me voor iets "in natura" heeft betaald :). Ze zit in Breda/Roosendaal, en heeft een heerlijk skinny lijf.

Sta wel open voor het delen van gegevens mits ik er ook een adresje voor terug krijg, een advertentie heeft ze helaas niet.
Hee.. Das interessant
Mijn regio.. En type dame
 
Alfa.. Al twijfel ofdat dat nog 100% Italiaans is.. De Giulia had een Opel blok..
Ik ga geen foto hier zetten van mij privé auto.. Die is een beetje TE zeldzaam.. Zou hem graag blijven houden..
 
Alfa.. Al twijfel ofdat dat nog 100% Italiaans is.. De Giulia had een Opel blok..
Ik ga geen foto hier zetten van mij privé auto.. Die is een beetje TE zeldzaam.. Zou hem graag blijven houden..

Klopt, aantal versies zat een GM motor in, vooral de 3,2 V6 was een drama, 2,2 in de 159 idem, Alfa onwaardig.
Dit geblazen vierpitterje (1730cc) is echter wel een volbloedje. 🤫
Ennnn on-topic graag!

Ja baas. 🤫
 
Terug
Bovenaan Onderaan