WHEM Emma Penthouse Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij Emma per ongeluk terecht gekomen toen ik eigenlijk naar een massage salon wilde gaan en er geen leuke dames aanwezig waren. Toen vond ik deze locatie online en ging zonder te kijken welke vrouwen er op hun website stonden langs. Ontzettend fijne gastvrouw en vervolgens het voorstel rondje!

De eerste vrouwen spraken mij niet aan. En eigenlijk stond ik al klaar om naar huis te gaan… tot Emma als laatste kwam! Ik schrok oprecht van hoe onwijs knap zij was. Ze kwam ook chique in een jurkje aan wat mij juist nieuwsgierig maakte naar meer.

Vervolgens netjes betaald, naar boven gegaan en gedoucht. Daar ging ze in haar lingerie set op bed liggen tot ik erbij kwam liggen. Vanuit de douche was ik gewoon verbaasd over hoe natuurlijk mooi haar figuur en uitstraling was.

Het was een echte GFE experience. Een beetje flirten, intimiteit langzaam meer opbouwen, hele fijne seks, haar handmatig laten klaarkomen en het pijpen was heel goed! Iets te goed, haha. En ook iemand waar je een goed gesprek mee kan houden.

Ze is echt een bezoek waard!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan