WHEM Emma, Roosendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi Eira,

Ik ben gistermiddag een half uurtje bij haar geweest. Lief meisje als je van echt dik houdt. Beetje armoedig appartement waar ze ontvangt. Haar diensten zijn goed laat zich zonder condoom neuken als je wilt ik wilde dit niet. Zoent lekker en is goedkoop (30/60euro).
 
Hi Eira,

Ik ben gistermiddag een half uurtje bij haar geweest. Lief meisje als je van echt dik houdt. Beetje armoedig appartement waar ze ontvangt. Haar diensten zijn goed laat zich zonder condoom neuken als je wilt ik wilde dit niet. Zoent lekker en is goedkoop (30/60euro).
Hoi ik zit ook al een tijdje te twijfelen om haar te bezoeken. Is zij 100% Nederlands?
 
Hi Eira,

Ik ben gistermiddag een half uurtje bij haar geweest. Lief meisje als je van echt dik houdt. Beetje armoedig appartement waar ze ontvangt. Haar diensten zijn goed laat zich zonder condoom neuken als je wilt ik wilde dit niet. Zoent lekker en is goedkoop (30/60euro).
Klinkt goed. Wel herhalings gevaar dan? En inderdaad is ze 100% Nederlands of?
 
ja ze is 100% nederlands praat een beetje met een zachte g. Ze ontvangt wel in een kaal appartement (geen vloer bv.) Ja denk dat ik haar nog weleens ga volspuiten ja. Dat laat ze trouwens niet toe in haar mond.
 
Ook bij Emma geweest, ze is echt maar dan ook echt dik! Ik vond het te. Ze zoent wel goed en ze is lief. Maar ze is niet de meest snuggere. Appartement is echt armoedig, zonder vloer her en der en donker. Goedkoop adresje maar mij ziet ze niet meer terug.
 
Pas bij haar geweest hele aardige lieve meid die inderdaad vol is. Maar dat vond ik niet erg. Ze zoent lekker. En ze trekt en pijpt je ook lekker. Heb haar ook nog lekker gebeft en gevingerd. En toen kwam ze heerlijk klaar. Daarna lekker haar diep genomen met condoom. En toen ik bijna kwam snel rubbertje er af en over haar volle lichaam gespoten. Daarna nog lekker samen gedoucht. Haar huis is inderdaad erg kaal geen vloer enz. Maar het gaat om de date en die was goed.
 
Ik heb haar nooit bezocht helaas. Vermoed een fors girl next door type. Ze werd wel beschreven als (te) dik. Op het NZC forum heeft ze een draadje met een screenshot van haar adv, daar tref je een foto ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan