WHEM Emma, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

geile_pik

Vaste klant
149
07/08/21
55
3
Iemand als bij Emma geweest?
 
Deze dame heb ik vorige week na een cursus in de avond bezocht. Knappe dame en een heerlijk en strak lichaam. Voor de rest viel de service mij tegen. Pijpen kort en gevoelloos. Erg afstandelijk en plichtmatig. Nee, voor mij geen 2e keer.
 
Deze dame heb ik vorige week na een cursus in de avond bezocht. Knappe dame en een heerlijk en strak lichaam. Voor de rest viel de service mij tegen. Pijpen kort en gevoelloos. Erg afstandelijk en plichtmatig. Nee, voor mij geen 2e keer.
En ik kon niet bij haar douchen omdat ze geen handdoeken meer had.
 
Ja en dit was mijn slechte ervaring ooit. Volle pond betaald en met half onverrichte zaken naar huis gegaan omdat de stemming al dood was. Laatste half uur wou ik het zelf afmaken maar zelfs dat lukte niet en ben toen weggegaan.

Is niet de dame van de foto's, je mag haar niet aanraken (tijdens missionary mag er geen huid op huid contact komen, dan duwt ze je weg), ik raakte zachtjes haar tepel aan en toen begon ze te schreeuwen dat het gevoelig was, ze zucht de hele tijd en trekt de hele tijd een vies gezicht, ze heeft haar telefoon meer aangeraakt dan mij, 0x gezoend, in de adv staat dat ze gelikt wilt worden maar dat heb ik niet eens geprobeerd omdat ik haar sws niet mocht aanraken.

Ze gaf mij echt het gevoel dat ik een ouwe viespeuk was, terwijl we even jong zijn. Verder is ze gewoon simpelweg niet aardig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan