Recensie Emma, Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

romansme19

Vaste klant
108
16/02/22
59
5
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7103868-emma
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ontvangt in een hotel in Rotterdam. Kortom, als jij beleefd blijft, blijft zij beleefd. 30 minuten geboekt met 1 extra tongzoen. Ze was constant aan de telefoon en verspilde tijd omdat iemand aan de telefoon aan het spelen was, en ze kiest ervoor om mij te negeren die heeft betaald en daar voor haar ligt. Ik beschouwde mijn geld als een verlies en was binnen 10 minuten klaar. Met nog eens 10 minuten douchen. Ze heeft nog een account voor bdsm, ik vraag me af hoeveel waar is. Trouwens, ze kuste me niet eens voor de extra die ik betaalde. Ze probeert een veertje op mijn lippen te leggen en zegt dat dat het is.
 
Pfff zulk soort Ben ik heel simpel in.....hotel informeren en politie informeren dat er illegaal prostitutie plaats vindt.....kun je haar toch nog een keertje gratis naaien om het goed te maken.
 
Mijn ervaring met het vechten tegen deze mensen of het vragen om terugkeer loopt niet goed af. Wij willen ook discretie en het is alsof je met hersenloze mensen praat. Ik heb mijn best gedaan om het op een deskundige manier uit te leggen: als ze niet van zoenen of extra doen houdt, zeg dan gewoon nee. Ze zegt arrogant met een glimlach: "Ik geef je 50 niet terug". Ben daar blij mee.. Ik weet het nog goed, ze zei dat ze tongzoenen zou doen en vroeg 50 extra. Ik gaf aarzelend en binnen 5 minuten verloor mijn hoofd de boel. Maar ik blijf kalm. We hebben aan het einde nog even gepraat wat ze verkeerd doet en er komt niemand meer naar haar toe. Benieuwd of er nog meer recensies zijn.. Ik heb één kogel voor de groep genomen omdat ik geen recensie kon vinden haha
 
Bedankt heren. Dit had me een grote teleurstelling n frustratie voorkomen.

Op kinky staat nu 1 goede recensie.
Zouden jullie je verhaal ook daar willen doen?
Zo voorkomen we dat zij hun gang blijven gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan