Algemeen Emmanuela's Angels, Temse (vh Waasmunster)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie weet er meer van Bianca aub ?

Oei ze heeft valse boobs......jammer jammer, ik schrap haar van mijn lijstje , Bedankt Lievadibas voor je hulp ;)

Inderdaad. Klopt.
In het huis zit er wel een degelijk goed systeem in elkaar waar ze de mensen nog even op de kamer laten wachten of ik heb zelfs ooit eens in de garage 🤣🤣🤣 moeten wachten. Nu ja geen probleem want ik begrijp dat privacy voor sommige mensen belangrijk kan zijn.

cameras hangen daar in alle hoeken, geen ide of ze degelijk aan staan of werken.
Op de parking bestaat er wel kans dat je iemand tegenkomt, parking is achteraan de zaak , dus kans is wel groter.
Camera's hangen er de dag van vandaag overal in alle hoeken van iedere straat. Zelfs op prive terein zoals bv bij emanuelas angels. Die gebruiken ze enkel en alleen maar om zichzelf in te dekken. Bv mocht je schade doen op hun parking of tegen een andere auto rijden dan zullen ze dameze proberen te bewijzen via die Camera's die er hangen. Voor mij persoonlijk is dit geen probleem. Als je niks verkeerd doet moet je er ook geen schrik voor hebben.

Terug
Bovenaan Onderaan