Algemeen Emmanuela's Angels, Temse (vh Waasmunster)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er staat hier een Daniella topic ergens van Emma's Angels.....

Afgelopen weekend "op de goeien boef" voor de eerste maal binnengewipt bij EA, propere locatie. In ieder geval veel beter dan de wat afgeleefde villa in St Denijs Westrem.
Bij de Lineup voor Daniella (Latina Milf, geen 20/30jarige dame) gekozen. Helaas staat deze ontmoeting toch in de top 3 van mijn slechtste dates ooit.... Ik wil er geen apart topic voor maken omdat ze mss een slechte dag had.. maar toch....Vriendelijk, dat wel.
Nog een geluk dat een uurtje daar maar 110€ is.

Er staat hier een Daniella topic ergens van Emma's Angels.....

Afgelopen weekend "op de goeien boef" voor de eerste maal binnengewipt bij EA, propere locatie. In ieder geval veel beter dan de wat afgeleefde villa in St Denijs Westrem.
Bij de Lineup voor Daniella (Latina Milf, geen 20/30jarige dame) gekozen. Helaas staat deze ontmoeting toch in de top 3 van mijn slechtste dates ooit.... Ik wil er geen apart topic voor maken omdat ze mss een slechte dag had.. maar toch....Vriendelijk, dat wel.
Nog een geluk dat een uurtje daar maar 110€ is.

Sowieso grotendeels deze dame:
Maar de mod krijgt het niet op z'n plaats.

Onderwerp 'Daniela (vh Daniella), Liza's Dreams, Sterrebeek (vh Emmanuela's Angels)'
https://www.girlsreview.nl/threads/...dreams-sterrebeek-vh-emmanuelas-angels.34940/

Terug
Bovenaan Onderaan