WHEM Emmy, priveontvangst, Den Bosch, kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Emmy en Rafaela zijn (op de foto's) inderdaad dezelfde dame, maar Jesika is wel een ander. Ze spelen volgens mij wel samen onder één hoedje want ze duiken steeds samen op in de verschillende steden die ze langsgaan.
 
Emmy en Rafaela zijn (op de foto's) inderdaad dezelfde dame, maar Jesika is wel een ander. Ze spelen volgens mij wel samen onder één hoedje want ze duiken steeds samen op in de verschillende steden die ze langsgaan.
Gezien jouw reactie moet je wel bij één van de dames zijn geweest. Wat was jouw ervaring en met wie?
 
I wanted to visit her to have some kinky exp because of her profile photos. Don't repeat my mistake.
Both profiles are her, subjectively Emmys photos are 7-10yo and Rafaels's - 2-3yo, lady is close to 40 if not more.
She has a friend, younger one, both are from Romaina, that was the second problem.
First one - I got used towel.We've met in the hotel.
Second - as always with ladies from Romaina - you have two negotiations, first on app, we agreed on 2h + extras - 400eu.
Later, depending on a moon phase, you will have another one, in my case I was lying naked with the dick in her hands, but I had the same talks with the others right after the payment, or before the shower, but it was all the fucking time, what I will get for the amount I paid, like we never discussed this before.
She started with something "I will give you 1h all in or 2h but with something missing blablabla" I don't remember all the details, however
the meeting ended up after one hour, I've been pushed out.
Will not share, what "all in" I got at the end, but it was not everything we agreed on in the chat, and considering the price I paid for that, I will leave the decision if I was satisfied with the visit or not to the reader.
Lastly, this second lady actually came in and during that hour they were also trying to convince me to pay her for having threesome or another hour with her.
 
Laatst bewerkt:
Yes ze is nu in regio den bosch. Ben er ook geweest, dezelfde ervaring met re-negotiations.

Ik had een afspraak met deze dame

Ik was gefopt, deze dame was er samen met Emmy/Rafaella

Ben meteen weer de deur uit gelopen.

Rafaella is denk ik ook eigenaar van dit profiel.
 
Yes ze is nu in regio den bosch. Ben er ook geweest, dezelfde ervaring met re-negotiations.

Ik had een afspraak met deze dame

Ik was gefopt, deze dame was er samen met Emmy/Rafaella

Ben meteen weer de deur uit gelopen.

Rafaella is denk ik ook eigenaar van dit profiel.
Dus deze super sexy dame is nep?

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/6958717-monyca#overview
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan