- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 18 cm
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/emmy-exotisch-charmant-x-eerste-keer-in-je-stad.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Deze trans bezocht in Melle. Via WhatsApp contact opgenomen en info gevraagd voor date van een uur. Maar omdat ik niks over haar terug vond, heb ik uiteindelijk date vastgelegd voor 30 min.
Aangekomen in Melle werd ik ontvangen door een mooie trans in lingerie. Na betaling begon de date maar onmiddellijk vroeg ze naar meer geld maar ik weigerde. Toen ik haar wou pijpen nam ze snel condoom en vroeg ze terug meer geld maar ik weigerde terug. Ik vreesde dat de rest van de date op een fiasco ging uitdraaien maar hoe langer ik haar pijpte, hoe heter ze werd. Afwisselend pijpte ik haar diep, verwende ik haar kont en begonnen we elkaar intens te tongzoenen.
Wat eerst leek uit te draaien op een teleurstelling werd zo een leuke date.
Maar toch jammer van het eerste deel
Aangekomen in Melle werd ik ontvangen door een mooie trans in lingerie. Na betaling begon de date maar onmiddellijk vroeg ze naar meer geld maar ik weigerde. Toen ik haar wou pijpen nam ze snel condoom en vroeg ze terug meer geld maar ik weigerde terug. Ik vreesde dat de rest van de date op een fiasco ging uitdraaien maar hoe langer ik haar pijpte, hoe heter ze werd. Afwisselend pijpte ik haar diep, verwende ik haar kont en begonnen we elkaar intens te tongzoenen.
Wat eerst leek uit te draaien op een teleurstelling werd zo een leuke date.
Maar toch jammer van het eerste deel