Waarschuwing Emmy, SJ, 7893791

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DD_0182

Meubelstuk
1.374
08/09/21
1.050
1

Een lastige, in ieder geval 1 van de foto's is nep, daar komen meerdere namen op naar voren : Jorgie Porter of Emma Chance

Foto met camcheck.. niet iets wat je niet met een simpel fotobewerkingsappje of programma zou kunnen doen. En eerst cammen voor een x-bedrag (hoogstwaarschijnlijk eerst overmaken).... en gebruikelijker is toch iets van fakecheck en een naam van de website.. of zie ik spoken?
 
SJ is een dankbaar object voor cyberaanvallen. Je praat waarschijnlijk als eerste tegen de firewall of een buitenmuur bij Cloudflare oid. Als je op de zwarte lijst staat kom je er niet door. Bijvoorbeeld met een IP adres van een VPN
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het haast wel zeker, ben al regelmatig door (voornamelijk) newbies benaderd over verschillende zaken, maar nooit open kaart gespeeld. En in dit geval had ik twijfel omdat ik 1 foto gekunsteld vond, en 1 foto was overduidelijk fake..maar ja omdat je dan bij SJ niet sterk staat..had ik hem dus deze keer niet gemeld🤫
 
Is ook een atypisch handschrift voor iemand van die leeftijd, los van de datum notitie...en waarom niet fakecheck SJ er op? Maar camcheck...je moet gaan betalen om te kijken of ze echt is. En zo'n stuk papier hou je aan de bovenkant vast... waarom krult ie aan de onderkant...questions questions questions 😂
 
Ik wil best geloven dat 'iemand' dat kaartje geschreven heeft en dat 'iemand' het voor een camera heeft gehouden.
Daarna heeft 'iemand' met een photoshop de foto van de dame en de foto van het kaartje in elkaar geschoven
 
Kut..advertentie is weer terug..maar met hetzelfde advertentie nummer. Het kan haast niet anders als dat die konthaarkraag mee leest....

En in dat geval : упасть замертво ублюдок
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan